wouter Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 hoe kan ik tegen anderen met dat multi theft auto? ik krijg steeds "disconnect"in dat schermpje, k snap er niets van, kan iemadn mij vertellen hoe het werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Eerst typ je een nickname in en dan connect je je aan een ip adres van de MTA server en dan klik je op start game en dan wordt Vice City in MTA modes opgestart en dan kies je je personage en je kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 maar wat si dan het IP adres van de MTA server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Dan moet je hier naar toe gaan en daar de gratis Allseeing Eye downloaden en installeren daarmee kan je dan MTA servers bekijken en de ip adressen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 hoe werkt dat dat in dan all seeing eye programa? snap er niets van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Je start hem op en klik dan in de linker koom op multitheftauto en dan op F5 en dan zie je de servers met ip adressen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 en om dat te doen moet je hem eerst configureren dat eye... PS: Je mag geen mods, no cd cracks of andere bewerkingen aan vice city hebbentoegebracht. dan werkt het niet _______________________________ DJBOB webmaster www.djbob-online.tk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Je moet trouwens ook geen trainers gebruiken he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dependervent Geplaatst: 14 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2004 als ik dat allemaal gedaan heb een server aanklik komt er een melding incompitable version Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 19 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2004 dan moet je een andere downloaden of een andere server zoeken je hebt namelijk verschillen de versie's 0.2 en 0.3 k wee nie welke je hebt maar moet je maar ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 (bewerkt) Check dan www.gtagames.nl....... Dat zijn de beste sites voor Vice City :blink: Edit door Joriz Je kan nieuwe MTA's gewoon op GTAgames.nl downloaden in de downloads database. Wij hebben officieel contact met MTA. Bewerkt: 22 januari 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 ik heb een programma gedownload: The All-seeing Eye. dat is ook heel makkelijk om servers te zoeken. er zijn er echt duidenden. ook de verschillende versie's die er zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Heeej joriz... ik maak reclame voor andere sites... dan moet je ze er niet weg schrappen Geintjuh... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.