RRMR Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Yo, Ik had weer eens zin om SA te spelen en probeerde ik het te installeren. Wanneer de installatie bijna klaar is, krijg ik een error dat een aantal bestanden beschadigd zijn. Ik ben er net achter gekomen dat 2 auido bestanden zijn beschadigd. Ik heb geen zin om een nieuwe DVD te kopen of SA te downloaden. Ik had net al gezocht met de zoekmachine op dit forum naar mensen die het zelfde probleem als mij hadden. Zij hadden bijna het zelfde probleem, alleen andere bestanden waren bij hun beschandigd. Er stond dat een oplossing kon zijn om je DVD goed schoon te maken en dat heb ik net geprobeerd, maar het werkte nog steeds niet. Ik heb nu een vraag: Is er misshien iemand zo aardig om die 2 files te uploaden voor mij of te sturen via MSN? De 2 bestanden zijn: MH (84.1 MB) en MR (78.3 MB), beide te vinden in de map audio\STREAMS Ik hoop dat er iemand zo aardig zal zijn. Als je het via MSN wilt sturen, >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd...<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Allereerst, welkom hier op het forum. Ik wil je er direct op wijzen dat het postten van e-mails hier niet toegestaan is. Je email kan je kwijt in je profiel. Dan nu je vraag. Ik ben best bereid de 2 bestanden even voor je te uploaden, heb wel een moment s.v.p. De bestanden zijn namelijk vrij groot. ---- Edit: Bestand MH is klaar om te downloaden. http://rapidshare.com/files/3984073/MH.rar.html Bestand MR is klaar om te downloaden. http://rapidshare.com/files/3988054/MR.rar.html Veel succes ermee! Bewerkt: 19 november 2006 door -Matthijs- Reageren
RRMR Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik ben al sinds 20-06-06 lid hoor, maar toch bedankt voor de warme welkom. Ow, ik dacht dat je je voledige email niet mag posten (bijv. voorbeeld@voorbeeld.nl), maar wel voorbeeld [at] voorbeeld [dot] nl EDIT: Ey, echt bedankt man dat je ze hebt geupload. Ik ben de eerste nu aan het downloaden. Bewerkt: 19 november 2006 door RRMR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.