Achille Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) v1: v2: Rates van allebei de versie's A.u.b. !? EDIT: v3: v4: Bewerkt: 19 november 2006 door Achille Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Mooi, de eerste indruk vind ik goed bij mezelf. Ik ga ze niet allebei appart raten, daarvoor lijken ze teveel op elkaar. De eerste versie vind ik wat mooier, die is wat warmer dan de tweede, die vind ik wat grauwer. Mooie achtergrond, past ook qua stijl en kleur best aardig bij de render. De render zelf kun je in de tweede versie wel het beste zien, maar dat is omdat hij bij de eerste versie wat meer belicht is, wat wel een mooi effect geeft. De tekst vind ik ook heel mooi gedaan, in zo'n kadertje gezet, dat vind ik echt mooi, zelf kan ik echt zulke teksten niet maken. Cijfers Eerste indruk: 8.3 Achtergrond: 7.8 Kleuren: 8 Render: 8.5 Effecten: 8.3 Tekst: 8.7 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8.5 Eventuele bonus: 0.2 Aantal sterren: Heel netjes, een een 8.5 voor deze. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hmm ik vind hem niet zo mooi, te licht, lelijke render... Wel goeie effects gebruikt maar de render en background passen gewoon niet. 6/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind V1 mooier dan 2, Je hebt een mooie border en goed text toegevoegd: 8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Thnx voor jullie rates, vooral jij Froodooo Nog meer rates? Edit: v3 toegevoegd aan hoofdpost. Zwart-wit gradient map aan toegevoegd Bewerkt: 19 november 2006 door Achille Reageren
Achille Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) v4: Edit: Sorry voor dubbelpost :O Bewerkt: 19 november 2006 door Achille Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 hmm niet speciaal maar wel erg leuk gedaan en knap ook 8 Reageren
-Badboy- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind V1 het mooiste. En die vind ik dan ook écht mooi gedaan! De render is heel goed uitgeknipt (Dat haar lijkt me heel erg moeilijk) Ook is de achtergrond samen met de tekst goed gedaan. Ik geef je: 86% Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik vind persoonlijk de 3e het mooiste. Even een paar goede punten op de sig: 1. Render is Perfect uitgeknipt 2. C4D is er heel erg mooi in verwerkt 3. Tekst is ook heel erg Netjes gedaan. De achtergrond spreekt me het meeste aan. Mooie kleuren en mooie Wolk achtige effecten. 9/10 Achille 9/10 ~Whoop Edit: Punt 2 is niet helemaal waar, er zit Géén C4D in verwerkt.(ik bedoel aan de linkerkant) Het is gewoon het : Wolkenachtige Effect Bewerkt: 19 november 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Achille Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hmm ik vind hem niet zo mooi,te licht, lelijke render... Wel goeie effects gebruikt maar de render en background passen gewoon niet. 6/10 Oke dan ik vond de render en de background erg goed passen bij elkaar maarja dat is jou mening. Ik vind persoonlijk de 3e het mooiste. Even een paar goede punten op de sig: 1. Render is Perfect uitgeknipt 2. C4D is er heel erg mooi in verwerkt 3. Tekst is ook heel erg Netjes gedaan. De achtergrond spreekt me het meeste aan. Mooie kleuren en mooie Wolk achtige effecten. 9/10 Achille 9/10 ~Whoop Eheh ik heb geen C4d gebruikt Nog meer rates iemand? Bewerkt: 19 november 2006 door Achille Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind die nieuwste de lelijkste eigenlijk, V1 was het mooiste, die nieuwste is TE donker.. dus daarvoor een 6.8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik weet het.. Maar ik vind zelf v3 het beste.. Iemand nog rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.