Jorair Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hallo, ik heb een probleemje. In San Andreas kan ik op elk voertuig andere voertuigen zetten, behalve op de faggio en de rustler, ik heb al met vele verschillende mods geprobeerd, maar elke keer geeft san andreas een error. Het is echt alleen maar bij de faggio en de rustler. Weet iemand hier iets op? Oh ja, mocht het verschil maken, ik heb san andreas V2 Jorair Reageren
Mastertuner Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Misschien kun je een patch voor V1 downloaden? Ik denk dat daar de fout zit. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Weet iemand hier iets op? Oh ja, mocht het verschil maken, ik heb san andreas V2 Dat is inderdaad de fout... Versie 2 is gemaakt zodat er niet kan worden gemod in San Andreas. Je kunt dus inderdaad de patch downloaden. Die is hier te vinden. Dan kan je ook MTA en SA-MP spelen . Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 kheb v1 en kan ook niet de piaggo modden geeft fout melding :S Exuses me for the topic bump Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.