Dennizzzz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 weet iemand wat ik moet doen bij de missie dam and blast?? Graag snel antwoord ben hem nu ant spelu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 weet iemand wat ik moet doen bij de missie dam and blast??Graag snel antwoord ben hem nu ant spelu Naar vliegveld, daar het vliegtuig pakken. Daan naar vleigen naar de gele marker op de kaart, door de corona vliegen, /\ drukken om eruit te springen. Daarna naar het checkpiont bij de dam. Gebouw binnen gaan en bij alle 5 de generatoren (trap op) /\ drukken om bommem te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 zit de corona hooog of laag?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 kan iemand mij vertellen op welke hoogte de corona zit ik kan hem echt niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G.J. Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 zit kei hoog.. vanaf het vliegveld meteen zo ver mogelijk omhoog vliegen, totdat je er bent en dan zie je hem wel :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 dank je ik kon hem mar nie vindu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.