xanderg Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien hoe je dit probleem kan oplossen Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien hoe je dit probleem kan oplossen Hey welkom op het forum xanderg Dat is natuurlijk geen mooi probleem, ik zelf heb het niet gehad maar ik weet misschien wel de oplossing. Ik raad je eerst aan om eens het bestandje gta_sa.set uit de map Mijn Documenten ---> GTA San Andreas User Files verwijder dat bestandje en start je spel op en probeer het nog eens. Als dat niet lukt raad ik je aan om je spel eens helemaal opnieuw te installeren, hier door word alles weer de oude en moet het als het goed is gewoon weer over zijn. Probeer dat eens. Heb je trouwens ook mods geinstalleerd? Het kan komen dat je spel door Mods vast loopt, als je mods hebt verwijder ze of installeer je spel opnieuw. Hopenlijk lukt het, wanneer het niet lukt moet je het even zeggen! Succes Reageren
xanderg Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) neej doet nog steeds niet het is als ik op het floppy ga en ik stap erin dan paf! blijft hij op zwart scherm hangen Bewerkt: 20 november 2006 door xanderg Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 neej doet nog steeds niet het is als ik op het floppy ga en ik stap erin dan paf! blijft hij op zwart scherm hangen Heb je het spel illegaal? Dan komen dit soort fouten vaak voor. Met illegaal bedoel ik dus ook als je een DVD kopieerd. Het kan zijn dat je DVD vol krassen zit, dan is er helaas niet veel meer aan te doen, want dan kan de DVD-speler net op dat punt de DVD niet aflezen. EDIT: zitten er dan veel krassen op of iets dergelijks? Reageren
xanderg Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) nee ik heb hem gekocht in mediamarkt nee er zitten geen krassen op Bewerkt: 22 november 2006 door xanderg Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 het ligt aan de bestanden die zorgen dat het savescherm komt dus gta opnieuw instaleren helpt anders checken of er krassen op zitten zitten er veel op kun je met een beetje vochtige zachte doek er rustig over een wrijven en dan met een [/b]zachte droge[/b] doek droog maken Reageren
xanderg Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ik heb hem opnieuw geinstallerd en er zitten geen krassen op de dvd en hij blijft nog vastlopen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ik heb hem opnieuw geinstallerd en er zitten geen krassen op de dvd en hij blijft nog vastlopen Wat zijn je pc specs? Misschien kan het daaraan liggen. Reageren
xanderg Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) hij deed het altijd al zo raar dus het is raar Bewerkt: 26 november 2006 door xanderg Reageren
xanderg Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 heeft iemand hier een oplossing voor zeg het please!!!!!!!! Reageren
Sluisje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 weet iemand misschien hoe je dit probleem kan oplossen Hey welkom op het forum xanderg Dat is natuurlijk geen mooi probleem, ik zelf heb het niet gehad maar ik weet misschien wel de oplossing. Ik raad je eerst aan om eens het bestandje gta_sa.set uit de map Mijn Documenten ---> GTA San Andreas User Files verwijder dat bestandje en start je spel op en probeer het nog eens. Als dat niet lukt raad ik je aan om je spel eens helemaal opnieuw te installeren, hier door word alles weer de oude en moet het als het goed is gewoon weer over zijn. Probeer dat eens. Heb je trouwens ook mods geinstalleerd? Het kan komen dat je spel door Mods vast loopt, als je mods hebt verwijder ze of installeer je spel opnieuw. Hopenlijk lukt het, wanneer het niet lukt moet je het even zeggen! Succes Hoihoi Ik zit met hetzelfde probleem. Hij loopt steeds vast. Ik heb geen illegale versie, speel het al jaren. Heb al meerdere xen opnieuw geïnstaleerd. Scherm al teruggezet naar 600x400. Andere safe games, noem maar op. Niets helpt. Het gekke is dat ie dit probleem sinds kort vertoont. Het altijd goed. Heb ook geen cheats gebruikt. Ook al 2x opnieuw begonnen. Help Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.