Talietje Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Weet iemand een HTML code voor een bezoekers teller? en ééntje dat ECHT werkt hé. Je moet me ook geen site geven waar je je moet registreren en je site invullen, geen aanvraag site. Dus een HTML code. alvast bedankt Reageren
Argon Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Weet iemand een HTML code voor een bezoekers teller? en ééntje dat ECHT werkt hé.Je moet me ook geen site geven waar je je moet registreren en je site invullen, geen aanvraag site. Dus een HTML code. alvast bedankt Simpele vraag met een simpel antwoord. Dit is onmogelijk Het is onmogelijk omdat HTML maar een simpele opmaak code is en je kan er dus niet mee programeren. Je kan wel JavaScript gebruiken hiervoor. Maar ik denk niet echt dat er scripts zijn die dit doen hoor je zal je toch wel echt ergens moeten registreren om een counter te hebben. Maar ik kan je wel deze aanraden: oneStat Ik vond even met google geen script dat je een javascript teller van een andere site laad dus zal je het daarmee moeten doen of zelf zoeken. Bewerkt: 19 november 2006 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.