cheizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 hey, bij die ene race van CV in los santos (high stakes, low rider) rijden ook majestics mee maar dat zijn zover ik weet geen lowriders hoe kan dat?? PS: mischien hoort dit bij missie hulp maar met de missie zelf heb ik geen problemen dus.... Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Blijkbaar was die race dan ook niet meteen alleen voor lowriders, maar ook voor andere auto's bedoelt. Je hebt in deze missie zelf natuurlijk wel een lowrider nodig, maar dan is het niet vanzelfsprekend dat anderen ook zo'n auto moeten hebben. [Edit] Het kan wel zijn dat de Majestic één van de auto's is waar je de race ook mee kunt starten. Vandaar misschien dat ze meedoen. Ik weet het niet zeker... Bewerkt: 19 november 2006 door Froodooo Reageren
Bling Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Het kan wel zijn dat de Majestic één van de auto's is waar je de race ook mee kunt starten. Vandaar misschien dat ze meedoen. Ik weet het niet zeker... Deze race is echt uitsluitend voor lowriders bedoeld, vandaar dat hij ook Lowrider Race heet. Het is daarom ook verplicht dat je een lowrider inzet als wagen, zonder lowrider kun je namelijk niet aan de race deelnemen. Het is mij wederom wel een raadsel waarom er twee Majestic's deelnemen aan de race. Misschien is dit wel een slordigheidje van de makers, het is in ieder geval niet iets om je druk over te maken, cheizz. @ Dutchy, dan moet dat alsnog een foutje zijn van Rockstar. Als je namelijk met een Majestic erheen gaat krijg je deze melding: Het lijkt me daarom logisch dat er bij elke andere auto, deze melding ook verschijnt. Maarja, als jij beweert van niet zou dat wel kunnen hoor. Bewerkt: 19 november 2006 door Bling Reageren
cheizz Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ok ik vroeg het me alleen af ik maak er ook niet druk om Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Het kan wel zijn dat de Majestic één van de auto's is waar je de race ook mee kunt starten. Vandaar misschien dat ze meedoen. Ik weet het niet zeker... Deze race is echt uitsluitend voor lowriders bedoeld, vandaar dat hij ook Lowrider Race heet. Het is daarom ook verplicht dat je een lowrider inzet als wagen, zonder lowrider kun je namelijk niet aan de race deelnemen. Het is mij wederom wel een raadsel waarom er twee Majestic's deelnemen aan de race. Misschien is dit wel een slordigheidje van de makers, het is in ieder geval niet iets om je druk over te maken, cheizz. Dit is niet helemaal waar... Froodooo heeft wel gelijk, er zijn bepaalde wagens waarmee je wél de race kunt starten, ook al behoren ze niet tot de groep lowriders (vraag me niet welke, want dat weet ik niet meer ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.