Jump to content

Mapindeling GTASA op de PC


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden een mod geïnstalleerd, en toen ik die wilde verwijderen heb ik eenpaar mappen in SA totaal verwijderd en nu doet ie het niet meer :-(:bonk: Ik heb de backup files gedownload maar ik weet niet meer hou de mappen in elkaar zitten... :ch: Kan iemand me vertellen hoe dat zit? Ik weet alleen dit: C:/ Program Files/ Rockstar Games/ GTA San Andreas / ..???... EN NU??? PLease kan iemand me dat vertellen

Greetz MArty :sigaar:

Geplaatst:

Misschien is het handig te vertellen om welke bestanden het dan gaat. Als we niet weten welke back-up bestanden je hebt, weten we ook niet waar je die zou moeten plaatsen (ik in ieder geval niet).

Geplaatst: (bewerkt)

ALLES :bonk: behalve de map 'data' :{

Dat wil zggen: Ik heb alles gedelete BEHALVE data dus

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Het beste wat je eigenlijk dan kan doen is San Andreas overnieuw instaleren. Ik zou eventueel wat bestanden willen uploaden, maar dan zal je zelf aan de EXE moeten komen. Helaas is het uploaden van een exe van een game zonder de toestemming van de uitgever illigaal (hier valt over te twisten, als je je game origineel hebt, mag dit wel, maar ik kan niet controloleren als jij je spel origineel hebt gekocht). ik heb even een lijst gemaakt van de San Andreas game folder.

"gta_sa.exe"
"eax.dll"
"ogg.dll"
"stream.ini"
"vorbis.dll"
"vorbisFile.dll"
"ReadMe\Readme.txt"
"anim\anim.img"
"anim\cuts.img"
"anim\ped.ifp"
"audio\CONFIG\AudioEventHistory.txt"
"audio\CONFIG\BankLkup.dat"
"audio\CONFIG\BankSlot.dat"
"audio\CONFIG\EventVol.dat"
"audio\CONFIG\PakFiles.dat"
"audio\CONFIG\StrmPaks.dat"
"audio\CONFIG\TrakLkup.dat"
"audio\SFX\FEET"
"audio\SFX\GENRL"
"audio\SFX\PAIN_A"
"audio\SFX\SCRIPT"
"audio\SFX\SPC_EA"
"audio\SFX\SPC_FA"
"audio\SFX\SPC_GA"
"audio\SFX\SPC_NA"
"audio\SFX\SPC_PA"
"audio\streams\AA"
"audio\streams\ADVERTS"
"audio\streams\AMBIENCE"
"audio\streams\BEATS"
"audio\streams\CH"
"audio\streams\CO"
"audio\streams\CR"
"audio\streams\CUTSCENE"
"audio\streams\DS"
"audio\streams\HC"
"audio\streams\MH"
"audio\streams\MR"
"audio\streams\NJ"
"audio\streams\RE"
"audio\streams\RG"
"audio\streams\TK"
"data\AudioEvents.txt"
"data\animgrp.dat"
"data\animviewer.dat"
"data\ar_stats.dat"
"data\carcols.dat"
"data\cargrp.dat"
"data\carmods.dat"
"data\clothes.dat"
"data\default.dat"
"data\default.ide"
"data\fonts.dat"
"data\furnitur.dat"
"data\gridref.dat"
"data\gta.dat"
"data\gta_quick.dat"
"data\handling.cfg"
"data\info.zon"
"data\main.sc"
"data\map.zon"
"data\melee.dat"
"data\numplate.dat"
"data\object.dat"
"data\ped.dat"
"data\pedgrp.dat"
"data\peds.ide"
"data\pedstats.dat"
"data\plants.dat"
"data\polydensity.dat"
"data\popcycle.dat"
"data\procobj.dat"
"data\shopping.dat"
"data\statdisp.dat"
"data\surface.dat"
"data\surfaud.dat"
"data\surfinfo.dat"
"data\timecyc.dat"
"data\timecycp.dat"
"data\txdcut.ide"
"data\vehicles.ide"
"data\water.dat"
"data\water1.dat"
"data\weapon.dat"
"data\Decision\BLANK.ped"
"data\Decision\Cop.ped"
"data\Decision\FLAT.ped"
"data\Decision\GROVE.ped"
"data\Decision\GangMbr.ped"
"data\Decision\Indoors.ped"
"data\Decision\MISSION.grp"
"data\Decision\MISSION.ped"
"data\Decision\PedEvent.txt"
"data\Decision\m_empty.ped"
"data\Decision\m_infrm.ped"
"data\Decision\m_weak.ped"
"data\Decision\m_norm.ped"
"data\Decision\m_std.ped"
"data\Decision\m_tough.ped"
"data\Decision\Allowed\Cop.ped"
"data\Decision\Allowed\Fireman.ped"
"data\Decision\Allowed\GangMbr.ped"
"data\Decision\Allowed\Indoors.ped"
"data\Decision\Allowed\MISSION.grp"
"data\Decision\Allowed\RANDOM.grp"
"data\Decision\Allowed\m_norm.ped"
"data\Decision\Allowed\RANDOM.ped"
"data\Decision\Allowed\RANDOM2.grp"
"data\Decision\Allowed\R_Norm.ped"
"data\Decision\Allowed\R_Tough.ped"
"data\Decision\Allowed\R_Weak.ped"
"data\Decision\Allowed\m_empty.ped"
"data\Decision\Allowed\m_plyr.ped"
"data\Decision\Allowed\m_steal.ped"
"data\Decision\Allowed\m_tough.ped"
"data\Decision\Allowed\m_weak.ped"
"data\Decision\ChrisM\CMblnk.ped"
"data\Decision\ChrisM\m_std_cm.ped"
"data\Decision\Craig\crack1.ped"
"data\Decision\Imran\sci1_is.ped"
"data\Decision\Imran\std1_is.ped"
"data\Decision\Imran\std2_is.ped"
"data\Decision\andyd\ADgrp.grp"
"data\Decision\andyd\ADtemp.ped"
"data\Decision\chris\maf5.ped"
"data\Decision\chris\ryder3.ped"
"data\Decision\david\dam_sec.ped"
"data\Decision\david\hei2_sc.ped"
"data\Icons\app.ico"
"data\Icons\bin.ico"
"data\Icons\saicon3.ICN"
"data\Icons\saicon.ICN"
"data\Icons\saicon2.ICN"
"data\maps\Audiozon.ipl"
"data\maps\cull.ipl"
"data\maps\occlu.ipl"
"data\maps\occluLA.ipl"
"data\maps\occluint.ipl"
"data\maps\occlusf.ipl"
"data\maps\occluveg.ipl"
"data\maps\paths.ipl"
"data\maps\paths2.ipl"
"data\maps\paths3.ipl"
"data\maps\paths4.ipl"
"data\maps\paths5.ipl"
"data\maps\tunnels.ipl"
"data\maps\txd.ide"
"data\maps\LA\LAe.ide"
"data\maps\LA\LAe.ipl"
"data\maps\LA\LAe2.ide"
"data\maps\LA\LAe2.ipl"
"data\maps\LA\LAhills.ide"
"data\maps\LA\LAhills.ipl"
"data\maps\LA\LAn.ide"
"data\maps\LA\LAn.ipl"
"data\maps\LA\LAn2.ide"
"data\maps\LA\LAn2.ipl"
"data\maps\LA\LAs.ide"
"data\maps\LA\LAs.ipl"
"data\maps\LA\LAs2.ide"
"data\maps\LA\LAs2.ipl"
"data\maps\LA\LAw.ide"
"data\maps\LA\LAw.ipl"
"data\maps\LA\LAw2.ide"
"data\maps\LA\LAw2.ipl"
"data\maps\LA\LAxref.ide"
"data\maps\LA\LaWn.ide"
"data\maps\LA\LaWn.ipl"
"data\maps\SF\SFSe.ide"
"data\maps\SF\SFSe.ipl"
"data\maps\SF\SFe.ide"
"data\maps\SF\SFe.ipl"
"data\maps\SF\SFn.ide"
"data\maps\SF\SFn.ipl"
"data\maps\SF\SFs.ide"
"data\maps\SF\SFs.ipl"
"data\maps\SF\SFw.ide"
"data\maps\SF\SFw.ipl"
"data\maps\SF\SFxref.ide"
"data\maps\country\countn2.ide"
"data\maps\country\countn2.ipl"
"data\maps\country\countryN.ide"
"data\maps\country\countryN.ipl"
"data\maps\country\countryS.ide"
"data\maps\country\countryS.ipl"
"data\maps\country\countryW.ide"
"data\maps\country\countrye.ide"
"data\maps\country\countrye.ipl"
"data\maps\country\countryw.ipl"
"data\maps\country\counxref.ide"
"data\maps\generic\barriers.ide"
"data\maps\generic\dynamic.ide"
"data\maps\generic\dynamic2.ide"
"data\maps\generic\multiobj.ide"
"data\maps\generic\procobj.ide"
"data\maps\generic\vegepart.ide"
"data\maps\interior\gen_int1.ide"
"data\maps\interior\gen_int1.ipl"
"data\maps\interior\gen_int2.ide"
"data\maps\interior\gen_int2.ipl"
"data\maps\interior\gen_int3.ide"
"data\maps\interior\gen_int3.ipl"
"data\maps\interior\gen_int4.ide"
"data\maps\interior\gen_int4.ipl"
"data\maps\interior\gen_int5.ide"
"data\maps\interior\gen_int5.ipl"
"data\maps\interior\gen_intb.ide"
"data\maps\interior\gen_intb.ipl"
"data\maps\interior\int_LA.ide"
"data\maps\interior\int_LA.ipl"
"data\maps\interior\int_SF.ide"
"data\maps\interior\int_SF.ipl"
"data\maps\interior\int_cont.ide"
"data\maps\interior\int_cont.ipl"
"data\maps\interior\int_veg.ide"
"data\maps\interior\int_veg.ipl"
"data\maps\interior\propext.ide"
"data\maps\interior\props.ide"
"data\maps\interior\props2.ide"
"data\maps\interior\savehous.ide"
"data\maps\interior\savehous.ipl"
"data\maps\interior\stadint.ide"
"data\maps\interior\stadint.ipl"
"data\maps\leveldes\leveldes.ide"
"data\maps\leveldes\leveldes.ipl"
"data\maps\leveldes\levelmap.ide"
"data\maps\leveldes\levelmap.ipl"
"data\maps\leveldes\levelxre.ide"
"data\maps\leveldes\seabed.ide"
"data\maps\leveldes\seabed.ipl"
"data\maps\vegas\VegasN.ide"
"data\maps\vegas\VegasS.ide"
"data\maps\vegas\VegasW.ide"
"data\maps\vegas\vegasE.ide"
"data\maps\vegas\vegasE.ipl"
"data\maps\vegas\vegasN.ipl"
"data\maps\vegas\vegasS.ipl"
"data\maps\vegas\vegasW.ipl"
"data\maps\vegas\vegaxref.ide"
"data\maps\vegas\vegaxref.ipl"
"data\maps\veh_mods\veh_mods.ide"
"data\Paths\NODES0.DAT"
"data\Paths\NODES1.DAT"
"data\Paths\NODES10.DAT"
"data\Paths\NODES11.DAT"
"data\Paths\NODES12.DAT"
"data\Paths\NODES13.DAT"
"data\Paths\NODES14.DAT"
"data\Paths\NODES15.DAT"
"data\Paths\NODES16.DAT"
"data\Paths\NODES17.DAT"
"data\Paths\NODES18.DAT"
"data\Paths\NODES19.DAT"
"data\Paths\NODES2.DAT"
"data\Paths\NODES20.DAT"
"data\Paths\NODES21.DAT"
"data\Paths\NODES22.DAT"
"data\Paths\NODES23.DAT"
"data\Paths\NODES24.DAT"
"data\Paths\NODES25.DAT"
"data\Paths\NODES26.DAT"
"data\Paths\NODES27.DAT"
"data\Paths\NODES28.DAT"
"data\Paths\NODES29.DAT"
"data\Paths\NODES3.DAT"
"data\Paths\NODES30.DAT"
"data\Paths\NODES31.DAT"
"data\Paths\NODES32.DAT"
"data\Paths\NODES33.DAT"
"data\Paths\NODES34.DAT"
"data\Paths\NODES35.DAT"
"data\Paths\NODES36.DAT"
"data\Paths\NODES37.DAT"
"data\Paths\NODES38.DAT"
"data\Paths\NODES39.DAT"
"data\Paths\NODES4.DAT"
"data\Paths\NODES40.DAT"
"data\Paths\NODES41.DAT"
"data\Paths\NODES42.DAT"
"data\Paths\NODES43.DAT"
"data\Paths\NODES44.DAT"
"data\Paths\NODES45.DAT"
"data\Paths\NODES46.DAT"
"data\Paths\NODES47.DAT"
"data\Paths\NODES48.DAT"
"data\Paths\NODES49.DAT"
"data\Paths\NODES5.DAT"
"data\Paths\NODES50.DAT"
"data\Paths\NODES51.DAT"
"data\Paths\NODES52.DAT"
"data\Paths\NODES53.DAT"
"data\Paths\NODES54.DAT"
"data\Paths\NODES55.DAT"
"data\Paths\NODES56.DAT"
"data\Paths\NODES57.DAT"
"data\Paths\NODES58.DAT"
"data\Paths\NODES59.DAT"
"data\Paths\NODES6.DAT"
"data\Paths\NODES60.DAT"
"data\Paths\NODES61.DAT"
"data\Paths\NODES62.DAT"
"data\Paths\NODES63.DAT"
"data\Paths\NODES7.DAT"
"data\Paths\NODES8.DAT"
"data\Paths\NODES9.DAT"
"data\Paths\ROADBLOX.DAT"
"data\Paths\carrec.img"
"data\Paths\spath0.dat"
"data\Paths\tracks.dat"
"data\Paths\tracks2.dat"
"data\Paths\tracks3.dat"
"data\Paths\tracks4.dat"
"data\Paths\train.dat"
"data\Paths\train2.dat"
"data\script\main.scm"
"data\script\script.img"
"models\pcbtns.txd"
"models\cutscene.img"
"models\effects.fxp"
"models\effectsPC.txd"
"models\fonts.txd"
"models\fronten1.txd"
"models\fronten2.txd"
"models\fronten3.txd"
"models\fronten_pc.txd"
"models\gta3.img"
"models\gta_int.img"
"models\hud.txd"
"models\misc.txd"
"models\particle.txd"
"models\player.img"
"models\coll\peds.col"
"models\coll\vehicles.col"
"models\coll\weapons.col"
"models\generic\air_vlo.DFF"
"models\generic\arrow.DFF"
"models\generic\hoop.dff"
"models\generic\vehicle.txd"
"models\generic\wheels.DFF"
"models\generic\wheels.txd"
"models\generic\zonecylb.DFF"
"models\grass\grass0_1.dff"
"models\grass\grass0_2.dff"
"models\grass\grass0_3.dff"
"models\grass\grass0_4.dff"
"models\grass\grass3_4.dff"
"models\grass\grass1_1.dff"
"models\grass\grass1_2.dff"
"models\grass\grass1_3.dff"
"models\grass\grass1_4.dff"
"models\grass\grass2_1.dff"
"models\grass\grass2_2.dff"
"models\grass\grass2_3.dff"
"models\grass\grass2_4.dff"
"models\grass\grass3_1.dff"
"models\grass\grass3_2.dff"
"models\grass\grass3_3.dff"
"models\grass\plant1.dff"
"models\grass\plant1.txd"
"models\txd\INTRO3.TXD"
"models\txd\LD_BEAT.txd"
"models\txd\LD_BUM.txd"
"models\txd\LD_CARD.txd"
"models\txd\LD_CHAT.txd"
"models\txd\LD_DRV.txd"
"models\txd\LD_DUAL.txd"
"models\txd\LD_NONE.txd"
"models\txd\LD_OTB.txd"
"models\txd\LD_OTB2.txd"
"models\txd\LD_PLAN.txd"
"models\txd\LD_POKE.txd"
"models\txd\LD_POOL.txd"
"models\txd\LD_RACE.txd"
"models\txd\LD_RCE1.txd"
"models\txd\LD_RCE2.txd"
"models\txd\LD_RCE3.txd"
"models\txd\LD_RCE4.txd"
"models\txd\LD_RCE5.txd"
"models\txd\LD_ROUL.txd"
"models\txd\LD_SLOT.txd"
"models\txd\LD_SPAC.txd"
"models\txd\LD_TATT.txd"
"models\txd\LOADSCS.txd"
"models\txd\LOADSUK.txd"
"models\txd\intro1.txd"
"models\txd\intro2.txd"
"models\txd\intro4.txd"
"models\txd\ld_grav.txd"
"models\txd\ld_shtr.txd"
"models\txd\load0uk.txd"
"models\txd\loadsc0.txd"
"models\txd\loadsc1.txd"
"models\txd\loadsc10.txd"
"models\txd\loadsc11.txd"
"models\txd\loadsc12.txd"
"models\txd\loadsc13.txd"
"models\txd\loadsc14.txd"
"models\txd\loadsc2.txd"
"models\txd\loadsc3.txd"
"models\txd\loadsc4.txd"
"models\txd\loadsc5.txd"
"models\txd\loadsc6.txd"
"models\txd\loadsc7.txd"
"models\txd\loadsc8.txd"
"models\txd\loadsc9.txd"
"models\txd\outro.txd"
"models\txd\splash1.txd"
"models\txd\splash2.txd"
"models\txd\splash3.txd"
"movies\GTAtitles.mpg"
"movies\Logo.mpg"
"text\american.gxt"
"text\french.gxt"
"text\german.gxt"
"text\italian.gxt"
"text\spanish.gxt"

Ik hoop dat dit wat helpt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Geplaatst:
Ik heb een tijdje geleden een mod geïnstalleerd, en toen ik die wilde verwijderen heb ik eenpaar mappen in SA totaal verwijderd en nu doet ie het niet meer :-(:bonk: Ik heb de backup files gedownload maar ik weet niet meer hou de mappen in elkaar zitten... :ch: Kan iemand me vertellen hoe dat zit? Ik weet alleen dit: C:/ Program Files/ Rockstar Games/ GTA San Andreas / ..???... EN NU??? PLease kan iemand me dat vertellen

Greetz MArty :sigaar:

Installeer SA van de DVD gewoon opnieuw.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een tijdje geleden een mod geïnstalleerd, en toen ik die wilde verwijderen heb ik eenpaar mappen in SA totaal verwijderd en nu doet ie het niet meer :-(:bonk: Ik heb de backup files gedownload maar ik weet niet meer hou de mappen in elkaar zitten... :ch: Kan iemand me vertellen hoe dat zit? Ik weet alleen dit: C:/ Program Files/ Rockstar Games/ GTA San Andreas / ..???... EN NU??? PLease kan iemand me dat vertellen

Greetz MArty :sigaar:

Installeer SA van de DVD gewoon opnieuw.

O ja: mn dvd is keduuk, kaput oftewel: kapot :ch:

By the way: Ja het zal wel leuk zijn als je wat upload :klap: , ik heb de EXE wel. Ik hoef alleen nog maar (ik heb al wat bij elkaar gesprokkeld) de map 'anim' en 'audio' Daar ben ik achter gekomen dankzij jouw lijst! Thanx DaBeast :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Het is al niet meer nodig, ik heb alles bij elkaar ( en gecontroleerd dankzij de lijst van DaBeast). Maar dat ging te makkelijk :bonk: Wat denk je? Ik klik op gta_sa. exe... Hij laat de voorfilmjes zien... En dan doet ie t niet... ZOnde!!!! En om nu net dat foutje te gaan zoeken is ook gekkenwerk... :duh: Pech...

Geplaatst:
Het is al niet meer nodig, ik heb alles bij elkaar ( en gecontroleerd dankzij de lijst van DaBeast). Maar dat ging te makkelijk :bonk: Wat denk je? Ik klik op gta_sa. exe... Hij laat de voorfilmjes zien... En dan doet ie t niet... ZOnde!!!! En om nu net dat foutje te gaan zoeken is ook gekkenwerk... :duh: Pech...

Vraag eens aan een vriend van je of hij de DVD van San Andreas niet heeft. Het is een populair spel, en je zult het zelf wel weten als hij het heeft. Zoja, leen hem even als het mag en installeer hem. Lijkt dit je wel iets zal ik via PB info geven hoe je San Andreas zonder CD laat werken.

Geplaatst:
Je kan San Andreas ook gewoon opnieuw kopen. Zo duur is dat niet meer.

Precies, aan aangezien je in dit topic zei dat je hem op PS2 hebt kan je daar ook nog spelen, als je geen nieuwe PC versie wilt kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...