volvoboy Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik heb hem dus gehaalt maar ik krijg is klopt dat of krijg je nog iets bijzonders ik heb bijna alles zilver en een paar brons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Let eens op je taal als je wilt, versta er niets van :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Als je goud heb bij alles krijg je meestal de beste boot.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 'k heb em ook gehaald.. Maar iets krijgen deed ik niet.. Misschien dat die Vortex nu op dat strand bij de bootschool in de buurt staat maar dat weet ik niet.. ik ga wel even kijken .. Je hoort van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 wanneer kun je naar die boatschool?? en die vliegschool.. staat nog niet op mn map volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 wanneer kun je naar die boatschool?? en die vliegschool.. staat nog niet op mn map volgens mij Vliegschool is pas wanneer je opdrachten in Las Venturas moet doen. En de boatschool weet ik niet zo zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 naar die bootschool kan je zodra je naar LV kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 oke voor alle duidelijkheid als je bij de boat school alles ... heb Brons: Er komt een Marquis achter de boatschool te staan Zilver: Er komt een Squallo achter de boatschool te staan Goud: Er komt een achter JetMax de boatschool te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 die jet max's varen ook gwn rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.