cheizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 dit moet ik echt even weten. als je versie twee van San Andreas hebt kun je dan alleen geen mods downloaden, alleen geen texturen aanpassen of is met versie twee dat allebij onmogelijk?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 dit moet ik echt even weten.als je versie twee van San Andreas hebt kun je dan alleen geen mods downloaden, alleen geen texturen aanpassen of is met versie twee dat allebij onmogelijk?? Ik weet het niet zeker maar ik ben van mening dat het aanpassen van een texture ook onder modden valt. Ik denk dus dat dat ook niet gaat lukken met V2. De oplossing is simpel, download de patch voor V1. Na het instaleren kun je modden, en dus ook textures vervangen. Reageren
cheizz Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ok maar ik heb versie twee maar het is me toch gelukt een mod te downloaden hier de link deze tank heb ik zelf de nieuwe paintjob gedownload en geinstaleerd met SAMI. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Dan kan je toch elke mods erin zetten? Dus welke versie maakt dacht ik geen ene ruk uit . Als je mods moet hebben, moet je bovenaan op Downloads Klikken. Als er daar niet genoeg op staan, of die ene mod die jij wilt er niet bij staat, raadt ik je deze sites aan: Www.Gtainside.com Www.gtagarage.com ~Whoop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.