Silverwing Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Even iets nieuws geprobeerd. Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Niet slecht... alleen een beetje boring... je kan het wel goed gebruiken voor een achtergrond, of als mini C4D render Maar verder wel mooi 8/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind er om eerlijk te zijn niks aan. Een C4D erin, misschien meer en je bent klaar, dit is gewoon te simpel... Je moet wel lef hebben om zoiets te showen... 4/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Een C4D erin en het is klaar? Hoe kan jij nu weten wat ik doe? Ik heb heus wel meer gedaan hoor dan dat, ik haal niet zomaar een C4D van het internet en gooi het in een sig en laat het showen. Ik maak misschien zelf ook C4D... Als je niet kan raten, alsjeblieft, rate dan niet. Je kan zomaar niet zien wat er aan een sig gedaan is, daar kan je niet op oordelen... Dit vindt ik maar een zwak van je.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.