DaddyPimp Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Gemaakt voor de Graphics Contest 2006 Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Wajo best vet, alleen is die rode achtergrond niet zo mooi... het past niet zo goed bij de render.. en die border past er ook niet bij... dus als je die ff gradient map geeft is het denk ik beter Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Thx Antonio! Verder nog rates? Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind hem wel mooi, goed gelukt ook. Niets aan op te merken, ondanks de render erg lijkt op New York True Crime! 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Sorry maar met maar 2 rates kan ik niet leren.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hij wel mooi. De achtergrond en de voorgrond passen goed bij elkaar en zijn in dezelfde stijl. De rode kleur vind ik er niet echt bij passen, maar ik weet niet wat het anders zou moeten zijn, want dan wordt het allemaal zwart-wit, en dat vind ik ook weer niet mooi. Al met al wel een goede afbeelding! 80% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.