Jump to content

Vliegen

doom

Recommended Posts

Nu vind ik de vliegtuiglessen ook erg makkelijk en heb ook voor alles goud. Maar jah nu haal ik zelf ook gewooon stunts uit: zonder problemen loopen en op de terrugweg nog even onder een bruggetje door. Een flink stuk zo laag mogelijk door het bos heen vliegen om vervolgens zo laag mogelijk te proberen een barrel roll te doen. Zonder te crashen proberen met de buik van het vliegtuig de grond te raken om vervolgens weer op te stijgen. Wat me dan ook een hele coole missie had geleken was(vergelijkbaar met die van dat kereltje voor op je motorkap) dat je een kerel bang moest maken in zo'n vliegtuigje.

Maar mensen die heel erg stoer gaan lopen doen dat ze de hele game geen vliegtuig hebben aangeraakt om vervolgens met veel gemak na een of twee pogingen alle vliegtuigmissies te halen zitten gewoon te liegen.

Daar hebben de mensen die daar nog niet zijn het spel toch geen bal aan of wel. Vooral "circle the airstrip" en "circle the airstrip and land" zijn als onervaren vlieger niet te doen in een of twee pogingen.

Het zou hetzelfde zijn als ik nu heel hard ga roepen dat de tweede missie van Z heel makkelijk is. Deze zou ik nu ook elke keer in een keer doen maar ik had er echt wel oefening voor nodig.

Bewerkt: door Smooth
Delen op andere websites

Wat jullie zeggen, oefening baart kunst. Na enige oefening is vliegen al gauw zo simpel als fietsen :D.

2e missie Z, 1st de 3 dichtbij afknallen en dan op zoek naar de andere 2, afknallen en terug naar Z. Beetje geluk dat ze in de buurt blijven blijkt niet overbodig ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...