DaddyPimp Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hier heb ik ongeveer 2 dagen aan zitten werken, en het resultaat mag er zijn vind ik! Er zitten verrekte veel effecten etc. in. De titel heb ik van The Game - One Blood.. Maar dan dus: Spider Loc - One Crip Rates? Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Dan ga ik maar Je hebt een hele mooie blauwe gloeder gegeven aan 't plaatje... Dat past goed bij 't shirt. Je hebt helegoede letters.. ook goed dat het 'crib' font anders is... Ook op de achtergrond text enzo.. Het zou vet zijn als je hier een Sig van maakte met een avatar . Misschien kon je het nog wat meer opvullen... C4D erin ofzo... Maar hij is wel goed 8.5/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Thx Antonio! Misschien beetje laat maar nog rates? Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Er zitten zeker een aantal goede en mooie effecten in. Helaas lijkt het alsof je heel veel blauw hebt gebruikt. Dat vind ik de afbeelding niet echt mooier maken. 80% Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Er zitten zeker een aantal goede en mooie effecten in. Helaas lijkt het alsof je heel veel blauw hebt gebruikt. Dat vind ik de afbeelding niet echt mooier maken.80% Dat heb ik expres gedaan omdat blauw namelijk de kleur van de Crips is Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Er zitten zeker een aantal goede en mooie effecten in. Helaas lijkt het alsof je heel veel blauw hebt gebruikt. Dat vind ik de afbeelding niet echt mooier maken. 80% Dat heb ik expres gedaan omdat blauw namelijk de kleur van de Crips is Ok, dat wist ik niet. Maar toch vind ik het wat veel blauw, maar nu weet ik waarom Reageren
Froop Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Als je hier 2 dagen aan zit te werken is dat verrekte lang. Ik zou dan willen weten wat voor effecten je hebt gebruikt. Ik zie alleen een paar plaatjes die op elkaar geplakt zijn, een paar blending mdoes veranderd en eventueel nog een photo filter. Verder is de tekst nogal vreemd, niet bijpassend. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Als je hier 2 dagen aan zit te werken is dat verrekte lang. Ik zou dan willen weten wat voor effecten je hebt gebruikt. Ik zie alleen een paar plaatjes die op elkaar geplakt zijn, een paar blending mdoes veranderd en eventueel nog een photo filter. Verder is de tekst nogal vreemd, niet bijpassend. Er zijn geen plaatjes door elkaar geplakt slimme.. Het is een bewerkte foto, hier de orginele: Nu lijkt het me wel duidelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.