M4X Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Gebruikt voor het graphic contest.. wat vinden jullie er van? Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind hem inderdaad wel mooi, alleen ik zie geen mooie effects... Dat is jammer, een 6/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hijs een beetje standaard. Border is best wel kut... En je naam is er niet mooi ingezet... De auto heeft een groen raam? wtf . De hoeken zijn wel moooi, maar het is meer middel eeuwse versiering, niet voor een moderne render... Bij dat Cayman S zit zo'n richtertje... dat is wel grappig, maar dat heeft er eigenlijk helemaal niets mee temekanen Hmm, eigenlijk vind ik hem niet zo gelukt 5.5/10 Reageren
-Badboy- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind hem niet echt super maar ook niet lelijk. De achtergrond is wel mooi gedaan (border) maar hij past totaal niet bij de render. Want als de achtergrond zou passen bij de render wordt het een hele mooie signature. De brush border is erg leuk gedaan namelijk. De render is ook goed uitgeknipt en de 3 lijntjes onder de render staan ook leuk. Ik geef je 67% Werk nog even aan de minpuntjes en je krijgt een hoger cijfer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.