nationalist Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik heb een vraagske : hoe bestuur je precies een straaljager in san andreas ?? t'lukt me niet .
gelebeer Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik heb een vraagske : hoe bestuur je precies een straaljager in san andreas ??t'lukt me niet . bedoel je de hydra? die bestuur je zo: met w stijg je op(verticaal) met a en d stuur je met s daal je met de pijltjes of de muis verander je de richting. P.S. ik vind het zelf ook een *beep* besturing.
.Timothy Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Het zijn de normale besturingen van een auto zeg maar. Je hebt ook nog Q en E, hiermee stuur je 'recht'. De besturingen op een rijtje: Q - 'Recht' naar links sturen. W - Opstijgen/vooruit. E - 'Recht' naar rechts sturen. A/pijl naar links - 'Schuin' naar links sturen. S - Dalen/achteruit. D/pijl naar rechts - 'Schuin'naar rechts sturen. Pijl: Omschrijving: Naar links 'Schuin' naar links sturen Naar rechts 'Schuin' naar rechts sturen Naar boven Dalen/neus naar beneden Door op Numpad 8 te drukken kun je recht naar voren vliegen. Naar beneden Opstijgen/neus naar boven Door op Numpad 2 te drukken kun je weer schuin naar voren vliegen. EDIT: Dus niet genoeg geïnformeerd; heb 'm geëdit. Bewerkt: 15 november 2012 door VWO-er
gamer_edo Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 stijg eerst op en als je hoog genoeg zit houd je even 'special ctrl forward' in en dan gaat het snel
BaasB Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) ik heb een vraagske : hoe bestuur je precies een straaljager in san andreas ?? t'lukt me niet . bedoel je de hydra? die bestuur je zo: met w stijg je op(verticaal) met a en d stuur je met s daal je met de pijltjes of de muis verander je de richting. P.S. ik vind het zelf ook een *beep* besturing. Het zijn de normale besturingen van een auto zeg maar. Je hebt ook nog Q en E, hiermee stuur je 'recht'.De besturingen op een rijtje: Q - 'Recht' naar links sturen. W - Opstijgen/vooruit. E - 'Recht' naar rechts sturen. A/pijl naar links - 'Schuin' naar links sturen. S - Dalen/achteruit. D/pijl naar rechts - 'Schuin'naar rechts sturen. Pijl: Omschrijving: Naar links 'Schuin' naar links sturen Naar rechts 'Schuin' naar rechts sturen Naar boven Dalen/neus naar beneden Naar beneden Opstijgen/neus naar boven Jullie zijn allebei vergeten te vertellen hoe je van horizontaal vliegen naar verticaal vliegen kunt switchen, en daarmee hebben de meeste mensen juist problemen, die snappen niet hoe dat werkt bij de Hydra. Dus ik leg dat voor de zekerheid nog maar even uit: Als je in de Hydra stapt, en je houdt W ingedrukt, stijg je verticaal op (je gaat kaarsrecht omhoog) omdat je de hover functie van de Hydra gebruikt. Dit is handig om op te stijgen, maar als je met snelheid wilt vliegen is de hover functie totaal niet geschikt. Je moet dan dus switchen, zodat je horizontaal (recht vooruit) kan vliegen. Hoe doe je dat? Als je GTA San Andreas op de PC hebt, werkt dat zo: De 8 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt: Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar voren duwen. En hoe het moet als je het spel op de Xbox hebt, zou ik niet weten. Als je die switch hebt gemaakt, kun je gewoon horizontaal (recht vooruit) vliegen, net als bij elk ander vliegtuig. Als je weer terug wilt switchen naar de hover functie, werkt dat op de PC zo: De 2 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt: Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar achteren duwen. En hoe dit op de Xbox moet, zou ik ook niet weten. Zo moet het wel lukken denk ik he. Ik zal voor de duidelijkheid ook nog even een filmpje maken. EDIT: Ik heb het filmpje gemaakt. Klik hier om hem te bekijken: Klik. Je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij rapidshare, je kunt het filmpje gewoon direct bekijken (het filmpje moet natuurlijk wel even laden, dat duurt ongeveer 1 minuutje, want het is maar een filmpje van 7,59 MB). Zoals je ziet, ik stap in de Hydra, en ik druk op de W knop zodat ik omhoog ga. Als ik hoog genoeg ben, switch ik doormiddel van de 8 knop ingedrukt te houden. Nu kun je gewoon snelheid maken, en normaal vliegen zoals je bij elk ander vliegtuig doet. Bewerkt: 15 november 2012 door VWO-er
Dx11 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) voor het geval dat je een xbox hebt, daar is het de rechter analoge stick die je naar voor of achter moet houden om te switchen. je kan trouwens ook nog de wielen inklappen waardoor je nog een klein beetje sneller vliegt, en beter kan stunten. dat is op de xbox de rechter analoge stick indrukken. voor pc en ps2 weetik het niet Bewerkt: 19 november 2006 door DX11
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Voor pc en ps2 weet ik het niet. Even als aanvulling dus op de post hierboven. Op de Playstation 2 doe je de wielen intrekken met L3. Op de PC kan je de wielen intrekken met de + op het numpad. Die + werkt niet bij iedereen, dan kan je proberen om de wielen in te trekken met de 2 (niet van het numpad).
nationalist Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Voor pc en ps2 weet ik het niet. Even als aanvulling dus op de post hierboven. Op de Playstation 2 doe je de wielen intrekken met L3. Op de PC kan je de wielen intrekken met de + op het numpad. Die + werkt niet bij iedereen, dan kan je proberen om de wielen in te trekken met de 2 (niet van het numpad). merci gaste ! ik heb het spel voor de ps2 , het zal wel lukken
.Timothy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Beste Bling, Je zei dat je kon switchen van verticaal naar horizontaal met Numpad 8 en 2 alleen dat werkt niet P.S. Ik heb de normale controls nog...
Bling Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Beste Bling, Je zei dat je kon switchen van verticaal naar horizontaal met Numpad 8 en 2 alleen dat werkt niet P.S. Ik heb de normale controls nog... Leuk dat je aan mij denkt, maar je bedoeld waarschijnlijk BaasB, hij hielp je en dat was ik niet dus. Maare even over je probleem, om te switchen van verticaal vliegen naar horizontaal vliegen moet je dus de '8' toets een paar tellen ingedrukt houden. Als het goed is zie je dan een klein schokje en begint de Hydra vervolgens vooruit (horizontaal) te vliegen. Misschien bedoel je dit niet en heb je het antwoord van BaasB verkeerd opgevat, misschien wil je juist weten hoe je het landingstel inklapt, zodat hij niet meer verticaal staat. Bij de standaard controls is dit '2' (niet de 2 tussen de numlock toetsen, maar die in de rij boven de letters. Hieronder nog een screen ter verduidelijking. De blauwe pijl geeft aan hoe je het landingstel inklapt, en de rode pijlen geven aan hoe je switcht van verticaal naar horizontaal. Bewerkt: 21 november 2006 door Bling
.Timothy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Beste Bling, Je zei dat je kon switchen van verticaal naar horizontaal met Numpad 8 en 2 alleen dat werkt niet P.S. Ik heb de normale controls nog... Leuk dat je aan mij denkt, maar je bedoeld waarschijnlijk BaasB, hij hielp je en dat was ik niet dus. Maare even over je probleem, om te switchen van verticaal vliegen naar horizontaal vliegen moet je dus de '8' toets een paar tellen ingedrukt houden. Als het goed is zie je dan een klein schokje en begint de Hydra vervolgens vooruit (horizontaal) te vliegen. Misschien bedoel je dit niet en heb je het antwoord van BaasB verkeerd opgevat, misschien wil je juist weten hoe je het landingstel inklapt, zodat hij niet meer verticaal staat. Bij de standaard controls is dit '2' (niet de 2 tussen de numlock toetsen, maar die in de rij boven de letters. Hieronder nog een screen ter verduidelijking. De blauwe pijl geeft aan hoe je het landingstel inklapt, en de rode pijlen geven aan hoe je switcht van verticaal naar horizontaal. Oops, blunder .... Ik drukte hem 1 sec. in; dat was 't probleem.....
bingelini Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) ik heb een vraagske : hoe bestuur je precies een straaljager in san andreas ??t'lukt me niet . bedoel je de hydra? die bestuur je zo: met w stijg je op(verticaal) met a en d stuur je met s daal je met de pijltjes of de muis verander je de richting. P.S. ik vind het zelf ook een *beep* besturing. als je 8 indrukt kan je hem ook als gewoon vliegtuig besturen >>> Door .Levi.: Je quote een bericht uit 2006, dat is echt niet meer nodig in dit geval.<<< Bewerkt: 26 februari 2011 door .Levi. om verdere bumps te voorkomen, topic gesloten.
Recommended Posts