Jump to content

Shadow Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuke signature .Antonio

Ik vind de C4D effecten erg goed gelukt ;)

De tekst heb je ook leuk weggewerkt in de arm van Shadow Sonic.

Alleen, is de signature een beetje té rood. Als je er iets meer andere kleuren door gooit. Of wat minder rood dan wordt de sig veel mooier :)

Tot nu toe geef ik je: 78%

Geplaatst:

Deze sig is best mooi, .Antonio!

Toen ik je sig voor het eerst zag, sprongen mijn ogen direct naar je tekst. Je tekst valt dus erg veel op. Ik zou je Fill wat verlagen zodat het echter lijkt en dat het niet zo opvalt. Je achtergrond is wel heel goed. De effecten in je achtergrond zijn heel mooi, vooral je C4D renders. Laten we het nu even over je render. Het is jammer van de kleuren van je render. Hij valt niet zo goed op. Je render zou normaal het meeste moeten opvallen bij je sig, hier is dat je tekst. Ik zou wat meer tijd steken in je keuze van de render. Kijk welke kleuren mooi zijn en welke niet. Om de render te laten opvallen is er niet veel te doen. Misschien kun je een andere gebruiken? Als je deze liever houdt zou ik gewoon wat meer C4D renders bij je render zetten. Bijvoorbeeld die strepen rechts van de render. Zet je render daaronder. Ga vooral gene 'Blending Options' toevoegen, dat maakt je sig enkel maar lelijker en lelijker.

84% - Ik zie dat je veel tijd in je achtergrond hebt gestoken, en dat werpt z'n vruchten af. Ik zou nu gewoon nog even veel tijd in je render steken en je hebt een hele mooie sig. ;)

Geplaatst:

Mooi gedaan jonge, damn.

Ik vind het mooi hoe je de effects hebt gebruikt, ondanks (Zoals LoW al zei) de tekst toch wat opvalt, misschien kun je hem op Overlay zetten of de Fill verminderen.

Verder niets aan op te merken, 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...