nickdezot Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Muscle wel, de rest volgens mij niet. ( stamina waarschijnlijk ook wel. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 alleen je spieren verminderen als je een tijdje niet traint. voor de rest blijft alles zoals het was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen? Bike skill - niet cycle skill - niet stealth skill - niet lung capacity - niet respect - niet muscle - wel fat - wel alle Weapon skills - niet gang respect - wel (ga maar in je hood alle members koud maken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik eet altijd 10 keer per dag maar er komt maar geen FAT bij me ! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 lol ik wordt ook maar niet fat :| ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 lol ik wordt ook maar niet fat :|ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_< lol @ CJ-SA Het is een spelletje he! Niet teveel gaan verlangen naar die Barbera :lol: Gewoon niet veel lopen en vooral niet fietsen.. Niet trainen en ook geen inspannende dingen zoals zwemmen.. Vier keer per bezoek aan een eet tentje voedsel nemen en dat 3 keer per dag doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik at gewoon 2 keer voor $100, en m'n mannetje was een soort Nutty Professor :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 dat wou ik ook doen maar bij mikj ging die toen kotsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Als je drive skills, cycling skills, stamina skills, stealth skills en spieren enzoverder vol zijn ofzo, kunnen ze dan ook nog afnemen? Bike skill - niet cycle skill - niet stealth skill - niet lung capacity - niet respect - niet muscle - wel fat - wel alle Weapon skills - niet gang respect - wel (ga maar in je hood alle members koud maken) Dat is niet te hopen voor jou dat dat fat helemaal vol is! en trouwens se7en je kan toch niet in een keer voor 100 euro kopen? Bewerkt: 11 november 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 jawel dat gaat wel gwn op buy blijven drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 lol ik wordt ook maar niet fat :|ik wil zo graag fat worden dan kan ik barbara eindelijk eens pakken <_< lol @ CJ-SA Het is een spelletje he! Niet teveel gaan verlangen naar die Barbera :lol: Gewoon niet veel lopen en vooral niet fietsen.. Niet trainen en ook geen inspannende dingen zoals zwemmen.. Vier keer per bezoek aan een eet tentje voedsel nemen en dat 3 keer per dag doen Ja Die CJ-SA aka dickbeen is een viezerik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Joker hou je mond ik wil gewoon graag een politie pakje :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 zeg dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 jadat pakje zie ik toch ook wel ziiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.