Jump to content

PSP memory card

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb 2 vraagjes.

1. hoeveel kost een memory card van 1GB of 2GB voor de psp?

2. zal die memory card naar verloop van tijd minder gaan kosten?

jorair

Geplaatst: (bewerkt)

Vraag 1: Er zijn verschillende merken van 1 GB en 2 GB geheugenkaarten. Ik zal eerst beginnen met de 1 GB geheugenkaarten van Sony. De goedkoopste geheugenkaart kost € 52.49 inclusief € 2,50 portokosten. Op de pagina van Budgetgaming.nl kun je verder de prijzen zien van de geheugenkaarten van Sony. Van het merk Sandisk is de goedkoopste geheugenkaart van 1 GB € 61,94 inclusief portokosten van € 1.95. Van de 2 GB geheugenkaarten van Sandisk is de goedkoopste geheugenkaart € 91,95 inclusief € 2,95 portokosten. De prijzen van geheugenkaarten kunnen nogal veel verschillen. Ik zou je adviseren om bij meerdere winkels en websites te kijken.

Vraag 2: Ik denk dat de prijzen van de geheugenkaarten zullen dalen op de langere termijn. De prijzen zijn redelijk duur op dit moment. Dus ik zie zeker ruimte voor een prijsdaling van de geheugenkaarten.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

De prijzen van zulke cards zullen zeker nog wel gaan dalen, maar je moet daar echt niet op gaan zitten wachten. Bovendien zullen ze echt niet meteen 50% goedkoper zijn. Daar gaan de nodige maanden overheen... Gewoon zo'n ding kopen als je hem nodig hebt, en als je in een geldcrisis zit kun je eventueel even kijken op Marktplaats ofzo.

Geplaatst:

Mijn MemoryStick Pro Duo van 1 GB kostte €49.99 (met pc adapter, hiermee bedoel ik een soort 'verlengingsstuk' zodat je je MS ook op PC kunt aansluiten). De 2 GB versie kostte iets rond de €89.99 maar dat was iets te veel voor me, hoewel deze al sterk in prijs gedaald is. Toen de PSP net uit was kostte een kaartje van 2 GB om en bij de €210 (met zo'n pc adapter erbij voor in je PC). Maar je weet het, Sony is nogal duur. :t

Mijn MemoryStick Pro Duo van 1 GB kostte €49.99 (met pc adapter

Echt waar? Dan denk ik dat ik een koopje heb gedaan, met mijn PSP en dergelijke. Want ik heb er een 1GB Produo bijgekregen, dus niet zlef moeten halen, maar wel de USb-mini kabel, maar die had ik al van onze digatale camera :puh:

Bewerkt: door -YokoZumi-

Mijn MemoryStick Pro Duo van 1 GB kostte €49.99 (met pc adapter

Echt waar? Dan denk ik dat ik een koopje heb gedaan, met mijn PSP en dergelijke. Want ik heb er een 1GB Produo bijgekregen, dus niet zlef moeten halen, maar wel de USb-mini kabel, maar die had ik al van onze digatale camera :puh:

PS: Werkt deze USb-Mini kabel ook met mijn PSP?

Waarschijnlijk wel ja, de PSP gebruikt de zelfde USB-Kabel als de meest gebruikste digitale camera. Ikzelf heb ook een digitale Camera en de USB kabel hiervan werkt perfect of de PSP. Probeer het gewoon eens, werkt het niet dan is het jammer, werkt het wel dan scheelt het weer een paar euro wegens de aanschaf van een nieuwe kabel. Als het moeilijk gaat om de kabel in de ingang op je PSP te krijgen ga dan niet duwen en trekken, mischien beschadigt je PSP wel! Ga er dan maar vanuit dat hij helaas niet werkt en schaf een geschikte USB kabel aan. Er is dus grote kans dat het gewoon werkt. Als je de USB kabel hebt verbonden wees dan niet verbaasd dat je niks op je Computer te zien krijgt. Je moet je PSP namelijk in tegenstelling tot de meeste MP3 spelers in een USB mode zetten. Dit doe je door in het menu naar 'linksbovenin' te gaan en vervolgend USB Verbinding te selecteren. Veel succes!

003.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Het USB kabeltje, met een oplader uitgang zodat je kan opladen met de energie van de computer, kost rond de €3, zoveel is dat toch niet :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...