Mr.stickz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb de 'Fun house theme' cheat gedaan en nu houw ik die nep bril met snor op hoe kan ik die weg halen??? Reageren
cheizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) naar een savehouse gaan. dan naar de wardrobe en doe remove items removedan de items die je weg wil als je shades doet verdwijnt de nepbril enzovoort en als je niet wil dat je in je onderbroek loopt dan doe je kleren aan door op de klerenwinkel te klikken van de kleren die je wil en dan kiezen. Bewerkt: 19 november 2006 door cheizz Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 naar een savehouse gaan.dan naar de wardrobe en doe remove items removedan de items die je weg wil als je shades doet verdwijnt de nepbril enzovoort en als je niet wil dat je in je onderbroek loopt dan doe je kleren aan door op de klerenwinkel te klikken van de kleren die je wil en dan kiezen. heb het gedaan bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.