DenkaanHenk Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hey mensen het leek me leuk om hier een speciaal onderwerp voor te maken. Was het van RockStar nou eerst de bedoeling om te beginnen in het Trailer Park om daar ook als eerste een paar missies te doen ? Want nu begin je in Fort Baxter waar je als eerste een paar missies doet. Dit wil ik wel eens weten. Want zijn ze in die korte tijd van plan veranderd dat is wel knap vind ik toch wel. Mvg DenkaanHenk. Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik heb geen idee de meeste zijde in het begin dat je heel arm was en dat je daarom daar zou beginnen en ik ging daar ook van uit of rockstar dat ook van plan was geen idee Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hey mensen het leek me leuk om hier een speciaal onderwerp voor te maken.Was het van RockStar nou eerst de bedoeling om te beginnen in het Trailer Park om daar ook als eerste een paar missies te doen ? Want nu begin je in Fort Baxter waar je als eerste een paar missies doet. Dit wil ik wel eens weten. Want zijn ze in die korte tijd van plan veranderd dat is wel knap vind ik toch wel. Mvg DenkaanHenk. Ik denk dat RockStar dit allemaal door heeft gehad, en dat ze de verhaallijn allang zo gepland hadden. Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 jij ben cker nog nie echt ver... je komt na +- 5 ubermakklijke missies al in dat woonwagekamp Reageren
NIELS_ Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 jij ben cker nog nie echt ver...je komt na +- 5 ubermakklijke missies al in dat woonwagekamp Daar gaat het niet eens om... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.