Jump to content

LCS Screens


Mastertuner

Recommended Posts

Ja, dit kan, maar dan moet je LCS draaien via Devhook, met geëmuleerde firmware. Op dezelfde manier dus als de heren doen in het VCS forum, alleen hoef je de ISO niet te kraken ofzo dus is het voor mij niet illegaal. Tenzij je via Devhook ook homebrew gaat afspelen, dan is het wel illegaal. Om DevHook te kunnen installeren moet je eerst downgraden naar 1.5. Dit kan van firmware 2.0 tot 2.71. Indien je 2.8 of hoger hebt kan je je PSP niet meer downgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ok.

Ik wou het gewoon even weten omdat ik in een ander topic gelezen had dat het zou kunnen wanneer je CheatDevice installeert op je PSP, dat je game of PSP dan can crashen. Ik zou graag ook screens maken maar niet als je game dan gevaar loopt. :D

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Screens maken via Devhook gaat véél handiger en sneller dan screens maken via de Cheatdevice. Met Devhook heb je natuurlijk niet al die leuke, grappige extra's, die je in de cheatdevice hebt, maar ik heb de indruk dat jij dat waarschijnlijk niet zo erg vindt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een Anti-cheater, voor de LCS game toch :puh:. Ochjah, ik zou gewoon ook eens willen meepraten op dit forum ;) , daarmee. Want in de andere GTA's kon ik ook geen 'echte' screens leveren omdat ik de meeste op PS2 heb. Daarom. Maar die devhook, wat is daar zo speciaal aan? Ik bedoel, wat kan ik hier allemaal mee doen?

Sorry, veel vragen hé.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Klein probleempje VforV, ik heb mijn PSP namelijk nog niet. Kijk in mijn sig daar staat: '<PS: PSP krijg ik met Sinterklaas!> :puh: dus... Ik kan wel eens gaan kijken op de doos waar ie in het begin (uit de winkel) uitkwwam?

Link to comment
Delen op andere websites

Aj, dan vrees ik dat we een probleem hebben. Waarschijnlijk zal de firmware versie die er al op staan hoger zijn dan 2.71. Matiscus ruilde zijn PSP eens om, enkele maanden geleden, en er stond al 2.7 op. Ik vrees dat 2.6 of lager er niet meer opstaat op de PSP's die nu in de winkels liggen. :N

Edit: Dat maakt volgens mij niets uit. Toen ik mijn PSP aankocht zat firmware 1.75 er geloof ik op. En ik had meteen geupgraded naar 2.0, via de bijgevoegde Demo UMD. Maar ik heb inmiddels al terug gedowngraded naar 1.5. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een Value Pack als je daar iets meer mee bent?

>>> Door VforV: Zie mijn edit hierboven. :) Dit topic gaat ook niet echt meer over de vraag in de hoofdpost, waarop het antwoord al gegeven is, dus zet ik er maar een slotje op. Heb je nog vragen in verband met de PSP? Dan verwijs ik je graag door naar het Consoles & Beurzen forum. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...