Black Force Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hoi, ik heb een vraagje, ik maak een nieuw eiland voor GTA San Andeas, als je het hele eiland in sketch up maakt, hoe komt het er dan in 3D max uit te zien als je het 3D model laad in 3D max. zit dan alles aan elkaar of net als in sketch up alle delen (zoals muren en wegen enz.) los van elkaar, zodat je alles los kan texuren?? Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 je krijgt het presies zo als in sketchup. dus als je een box hebt in sketchup en je tekent daar in een vierkantje dan kun je dat vierkantje los texturen in 3ds. maar het zit wel vast aan je box. snap je het ?? zo niet laat dan ff een bericht je achter dan zal ik prbeeren het wat duidelijker uit te leggen. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 je krijgt het presies zo als in sketchup.dus als je een box hebt in sketchup en je tekent daar in een vierkantje dan kun je dat vierkantje los texturen in 3ds. maar het zit wel vast aan je box. snap je het ?? zo niet laat dan ff een bericht je achter dan zal ik prbeeren het wat duidelijker uit te leggen. dus ik kan een huis en een hek maken (maar een voorbeeld hoor) en het hek en de muren en het dak en de grond aleemaal appart texuren? Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Valt te zien wat jij onder 'appart' verstaat. Je kan Unwrap UVW doen. Of UV Mappen. Elke optie heeft z'n voor en z'n nadelen. Je kan elk stuk appart texturen met in 3dsmax "Convert Editable to Poly" en dan de vlakken aan te duiden. Vervolgens een textuur erop te plakken en klaas is kees. Maar waarschijnlijk versta je niks van deze uitleg. Dus Ik raad je even deze video turorial aan. Het gaat over de basis van 3dsmax en UV mappen wordt er uitbundig uitgelegd. Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 om het je nog ff iets extra duidelijk te maaken laat ik ff nog wat zien. je maakt iest is sketchup maakt niet uit wat. dan sorg je dat je het in 3ds krijgt en doe je dti dan klik je zimpel weg op het flak wat je wil texturen en dit wort dan rood. dat betekent dat het geslecteert is nog vraagen vraag ze gerust Reageren
Black Force Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 oke bedankt, ik zal is ff wat gaan proberen, het moet wel lukken.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.