Dx11 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik wil graag antwoorden op deze vragen: hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? heel erg bedankt, ik vraag dit omdat ik vice city pas kort heb en vandaag veel ga spelen, en vroeg me af wanneer ik wat meer kan enz, als ik zelf verder ben zal ik ook mijn tijden erbij zetten. Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Het 2e eiland was is zo, het zijn maar een stuk of 8 storyline missies voordat de buggen open gaan. De storyline had ik ook vrij snel gehaald, na zo'n 25 tot 30 missies zijn dat. De 100% heb ik (nog) niet gedaan. Want nadat ik de storyline had gehaald en alle andere missies, had ik geen zin om ook nog wat andere dingen te halen, op vigelante en hiddenpackages na. Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 even offtopic, ik heb nu al wel een aantal missies gedaan, golfterrein, nu bezig met die helicopter bommen plaatsen, na welke missie kan je naar het 2e eiland dan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) even offtopic, ik heb nu al wel een aantal missies gedaan, golfterrein, nu bezig met die helicopter bommen plaatsen, na welke missie kan je naar het 2e eiland dan? Na de missie Phnom Penh '86 van Ricardo Diaz gaan de hekken en roadblocks open, waardoor je naar het 2e eiland kunt! EDIT: @ Post hieronder, dit klopt niet, wanneer je de missie Guardian Angels hebt gedaan krijg je Ricardo Diaz als opdracht gever, tevens krijg je dan toegang tot Starfish island maar niet tot het 2e eiland (Mainland) EDIT2: Ik weet het 100% zeker, maar als je het checken wilt doe je dat maar Bewerkt: 20 november 2006 door Typhoon Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) even offtopic, ik heb nu al wel een aantal missies gedaan, golfterrein, nu bezig met die helicopter bommen plaatsen, na welke missie kan je naar het 2e eiland dan? Na de missie Phnom Penh '86 van Ricardo Diaz gaan de hekken en roadblocks open, waardoor je naar het 2e eiland kunt! Volgens mij is dat na de missie Guardian Angels van Colonel Cortez, en klopt de info van WikiGTA niet.. Sorry, het klopt inderdaad dat de bruggen open gaan na de missie Phnom Penh '86, maar dan zit er een foutje in het spel: Want In die missie komen er wat Cubanen een deal met diaz sluiten, die komen dus van het vaste land En de bruggen zij dicht?? Ze zijn met auto's.. ik zal het nog even checken Bewerkt: 20 november 2006 door Bassiej26 Reageren
Bling Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) In die missie komen er wat Cubanen een deal met diaz sluiten, die komen dus van het vaste land En de bruggen zij dicht?? Ze zijn met auto's.. Nou en? In de missie 'The Party' is Ricardo Diaz ook aanwezig op de boot. In feite is op dit moment het hek nog dicht naar Starfish Island, maar toch is hij aanwezig. Je weet dat hij met de Stretch is gekomen, want die staat buiten geparkeerd. (Wel vreemd hieraan is dat de stretch er al staat wanneer Tommy aankomt, Ricardo Diaz is dan nog niet aanwezig, dit is dus wel een foutje). Maarja, genoeg hierover gepraat, we gaan veels te veel offtopic allemaal. Ontoppic: @ DX11, ik schat dat je ongeveer 3 of 4 dagen nodig hebt om de storyline te voltooien, het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoeveel tijd je er per dag aan besteedt. Om de 100% te voltooien heb je echter wat meer tijd nodig, ik heb een paar maanden geleden de 100% opnieuw behaald en ik deed hier ongeveer 2 weken over in totaal, schat ik. Bewerkt: 20 november 2006 door Bling Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 2de keer: hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? 1/2 uur. hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? 15 uur. hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? 23:14 uur. Ik heb alleen op een na oudste save-file kwijt. Dus ik heb het alleen van de 2de keer (met checklist). Reageren
Baffie Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik heb geen idee, ik weet wel dat als ik er nu mee begin, dat ik binnen een halfuur op het tweede eiland zit. Alle missies heb ik wel eens in een dag uitgespeeld, maar dan begint het irritante gedoe met de 100% enzo, dat heb ik nooit bijgehouden. Reageren
White Gold Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 BIj mij duurde het de eerste keer heel lang, in het begin wist ik niet eens wat ik moest doen maar als je echt bedoelt de echte storyline missies, dan is het in het begin wel een stuk of 5 maandjes. Nu een weekje of 2 En 100% nog nooit gehaald Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik deed een weekje erover om de hoofdmissies uit te spelen, ik ga nooit voor de 100% dus dat kan ik er niet bijzetten. Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 binnen 35 uur in ieder geval xP Reageren
Cenzy Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb Vice CIty rustig gespeeld , niet constant . Ik denk zoiets van 3 maanden. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 De eerste keer deed ik er een week of 2 over. Daarna had ik me savegames per ongelijk weggegooid en toen had ik em binnen 2 dagen uitgespeeld. Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) hey ik had er 30-40 dagen over gedaan maar natuurlijk niet iedere dag 12 uur spelen www.games4ever.surft.nl the best site for games and more Mijn website <klikken klikken klikken < Bewerkt: 25 januari 2007 door eindelijkdeman Reageren
Twankala Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik was ergens op het 2e eiland, weet niet precies wanneer, toen mijn spel de hele tijd vastliep omdat ik te veel cheats heb gebruikt... dus ik heb hem nooit kunnen uitspelen jammer genoeg... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.