Ar Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Na een aantal problemen er mee te hebben ben ik nu weer fris begonnen met VC. Ik denk dat ik er zo een maand anderhalve maand over ga doen. Reageren
Pemp Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ben al 3x overnieuw gegaan en ik zit nu Bij Dirty lickin's hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? 3 uur hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? 7 dagen hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? 23 dagen Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik had de hoofd missie's heel snel uitgespeelt ik dacht in twee dagen(elke dag 3,5 uur) maar ik heb nog niet vice city 100% uitgespeeld Reageren
weci Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? => 2 weken. Hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? =>5 weken Hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? => 10 weken Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Niet zolang: 3 dagen en 5 uur maar dat is heel lang geleden en toen gebruikte ik denk ik af en toe wel cheats Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) De eerste keer weet ik niet meer dus dit zijn de cijfers v/d 2de keer. Hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? 2 weken Hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? 4 weken Hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? 9 weken Je moet wel rekening dat dit tijdens de schooldagen is. Bewerkt: 4 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik denk dat ik er wel een maandje over gedaan heb omdat het mijn eerste third person view was, dus het was voor mij nog een beetje uitvogelen Reageren
Mendez Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Om op het tweede eiland te komen daar deed ik 3 dagen over en om de storyline uit te spelen deed ik 1 week over en de 100% deed ik 1 maand over Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Voor de Storyline deed ik er zo'n 2 weken voor. (ik weet het lang, maar ondertussen had ik ook al veel andere dingen van de 100%). En voor de 100% deed ik ze zo'n 3 weken over. Ik zit er per dag ongeveer een uurtje of iets langer op. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik weet niet precies een weekje ofzo. Maar ik heb al een half jaar geen Vice City gespeeld... Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hoelang deed jij erover om op het 2e eiland te kunnen? 2 uur Hoelang deed jij erover om alle hoofdmissies uit te spelen? 19:18 Hoelang deed jij erover om het spel 100% uit te spelen? 22:23 Mvg, GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.