Jump to content

TAXI?


Tha-Ran

Recommended Posts

hallo everybody,

ehh.... ik vroeg me af wat julie zouden verwachten van de taxi.

Ik zou verwachten dat je dan een taxi zou kunnen opbellen en dat hij je kan ophalen en weg brengen

naar een plaats, in alle gta spellen kun je je niet vervoeren in een taxi en als je dan wilt instappen dat

je de taxi dan steelt. Ik wil gewoon weten wat julie er van verwachten dus als deze topic al bestaat of

zo onnodig is zet er dan maar een slotje op.

Greettzzz, Roneri

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, maar hier zijn al tal andere topics over waarbij alles samengevoegd wordt.. :slotje: plz..

Als het net zo iets is als in truecrime vind ik het wel leuk, dan laat je een taxi gewoon stoppen en brengt die je overal heen voor geld :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, maar hier zijn al tal andere topics over waarbij alles samengevoegd wordt.. slotje plz..[/qoute]

er zijn andere topics maar niet over een taxi, toch.... :?

Bewerkt: door roneri
Link to comment
Delen op andere websites

Nee okey, maar je kan je idee wel duidelijk uitleggen in een ander topic, snap juh? Ik wil de taak van moderaters niet overnemen, maar het beste lijkt me als je dit samenvoegt. Als je voor elk idee een nieuw topic maakt dan heb je 100 topics op een dag.. En das niet zo best :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook leuk vinden als er heel veel dingen in komen wat met Taxi's te maken heeft.

Ik werk namelijk zelf ook in de Taxi wereld en daarom lijkt mij het zo leuk.

Ik ga er wel van uit dat er weer Taxi's rond rijden en je Taxi missies kunt doen.

Maar ik hoop wel dat het wat uitgebreider word. :)

Link to comment
Delen op andere websites

tzou wel chill zijn moeste effe een taxi opbellen

maa da ga veel te lang dure volgens mij om een locatie aan te duide waar je naar toe wilt :duh:

Hoeft niet, je kan zo'n systeem gebruiken met de map in GTA:SA. Dan kan je met RMB een locatie aanwijzen waar je naartoe wilt, en die blijft de hele tijd op de kaart staan. Zoiets zou dus ook met een taxi kunnen (ze moeten het natuurlijk wel goed doen, zodat je niet straks wordt afgezet midden op de snelweg of in een gebouw :cab: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...