Jump to content

Aanschaf nieuw mobieltje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik ben van plan een keertje een nieuwe gsm te kopen, gezien mijn oude wegens waterschade (en bejaardheid) niet echt meer mee gaat (SAGEM myV-56)

Ik wil graag bluetooth, uitbreidbaar geheugen en een camera van minimaal 1.3mpx, het design maakt mij op zich niet gigantisch veel uit, maar de prijs houd ik het liefste onder de 300 euro.

Ik had al wat rondgekeken op internet en dit waren een paar opties: (suggesties, afraders, commentaar etc welkom!)

- BenQ Siemens S88

- Sony Ericsson K750i

- Sony Ericsson K610i

- Nokia N70 (kost iets boven de 300 euro maar is wel top voor zover ik weet)

- Motorola RAZR V3i (als het goed is had deze versie wél uitbreidbaar geheugen, toch?)

- Nokia 5300

Alvast bedankt! :)

-Sdajafol

Bewerkt: door Sdajafol
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ga morgen zelf een lg chocolate halen, die is wel heel vet, zie je ook veel op tv, via marktplaats nieuw te kopen voor €250,- ikzelf verkoop ook mn nokia 6020 dus als je die wil :puh:

Geplaatst:

LG chocolate heb ik al naar gekeken, ziet er prima uit maar niet geschikt voor mijn manier van doen, ik ben veel te onvoorzichtich voor zo'n kwetsbaar geval :puh: Daarbij vind ik dat je veel te veel betaald voor dat ding, het enige wat er speciaal aan is is het uiterlijk, want technisch gezien loopt hij redelijk achter, geen uitbreidbaar geheugen, een camera van 1.3mpx etc...

K750i staat trouwens redelijk hoog bovenaan mijn lijstje, Sony Ericsson maakt goeie telefoons, camera's zijn ook van prima kwaliteit en de K750i is toch een top toestel voor een niet al te hoge prijs, ik zal morgen of overmorgen anders wel even kijken op de Beverwijkse Bazaar of ze 'm daar hebben (LG chocolat gaat daar voor 250 de deur uit dacht ik, Sony Ericsson W800 voor 180 dus zekers niet duur!)

Op bol.com staat de k750i voor 255 euro te koop, terwijl hij op Redcoon.nl voor 210 aangeboden staat, maar redcoon schijnt enorm slechte service te hebben, dus iemand een idee waar ik 'm het beste kan halen?

Trouwens, DX11, dankje voor het aanbod, maar als ik een telefoon haal wil ik wel een wat nieuwere ;)

Oh, nog iets, iemand hier bekend met de Nokia N70? Een vriend van me heeft de telefoon en het lijkt mij een topgeval, maar heeft iemand anders hier nog een mening over?

Geplaatst:
[...]

Op bol.com staat de k750i voor 255 euro te koop, terwijl hij op Redcoon.nl voor 210 aangeboden staat, maar redcoon schijnt enorm slechte service te hebben, dus iemand een idee waar ik 'm het beste kan halen?

[...]

Ik zal gewoon even naar een aantal telefoonwinkels gaan (Dixons, belcompany,etc.) voor de prijs en eventuele uitleg

Geplaatst:

Dixons kost ie 275, da's toch wel íets te duur in mij ogen. Belcompany en T for Telecom zitten ook in de buurt, maar hebben de k750i niet op het internet staan, dus daar ga ik morgen of maandag wel even lang :)

Geplaatst:

Moet je perse eentje met camera enz hebben, want anders heb je gwoon erg mooie voor 50 euro bij phonehouse...

Geplaatst:

Ja, maar zo eentje heb ik al (hoewel die het niet helemaal meer top doet) maar ik bent juist op zoek naar een telefoon die ietsje meer kan :)

Geplaatst:

Sony ericson k750 i.Is nog wel de beste.En de mooiste .Hij ziet er goed uit en hoofd ook nog eens een camera en kleuren beeld ookal zit dit tegenwordig in alle mobiels standaard. En als ik het goed zag een mp3.En verder kijk ik heel erg naar uiterlijk dus :cya:

Geplaatst:

Klopt, daarbij komt dat van alle mobiele telefoon makers Sony Ericsson de beste camera´s heeft, de k750i word nogsteeds als een van de betere cameratelefoosn gezien, dat komt doordat Sony Ericsson van Sony is, en Sony is toch een van de betere camera producenten.

Morgen ga ik even kijken bij de beverwijkse bazaar (veel goedkope zooi) en zodra ik loon heb haal ik 'm waarschijnlijk, tenzij ze mooiere telefoons voor minder geld of een mooie prijs hebben :)

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel ja, is een stuk goedkoper waardoor ik genoeg geld overhoud voor een mooie memory kaar, bluetooth adapter of whatever. Daarbij komt dat het nogsteeds een toptelefoon is, niet zo goed als de Nokia N70 die ongeveer net zo oud is, maar de camera is top, hij heeft verder alles wat ik nodig heb (hoewel de optie voor games beter had gekund maargoed) zit erop, zelf infrarood dus de kans is groot dat de K750i binnenkort hier ligt ja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...