Dutchpet Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hallo allemaal weet iemand hoe jij auto's kan plaatsen via het spel, want ik zag een admin die dat deed en ik vroeg hoe hij dat deed hij zij dat het ingebouwt is kan iemand mij uitleggen hoe ik zo iets maak. Reageren
Flame^ Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 AddStaticVehicle(vehicleid, X, Y, Z, Rotatie, kleur1, kleur2); Zie ook het SA-MP Forum en hun Wiki . Nog iets aan iedereen: zou iedereen EERST gewoon even op de links klikken boven op het forum en even kijken of je daarmee het antwoord op je probleem kan vinden? Bij voorbaat dank Reageren
Dutchpet Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ok zal ik voortaan doen. Ik heb wel op dat forum gekeken maar(Misschien ligt het aan mij) ik vind het zo onoverzichtelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.