Dennismaster Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hallo, Ik heb een probleem bij GTA San Andreas, hij sluit af nadat dit scherm is gekomen voor het laden: klik voor foto. Ik hoop dat jullie snel reageren. B.V.D. Dennis Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik heb het idee dat het aan je Videokaart ligt, als ik wel eens een spel installeer en ik weet dat mijn Grafische Kaart het niet aankan start het Spel eerst wel op, maar word vervolgens tussen het opstarten en spelen stopgezet. Het zou handig zijn als je on je Systeem Specificaties eens laat zien. Tevens kan je natuurlijk altijd proberen het spel te herinstalleren. Verwijder voor de zekerheid ook even het bestand gta_sa.set wat zich bevind in : C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Of wellicht heb je het spel wel gedownload, dan is de enige oplossing die ik kan bedenken een legaal exemplaar aan te schaffen. Ik zet de Systeemeisen even voor je neer, controleer even of je hier aan voldoet. Minimale Systeemeisen voor GTA San Andreas : * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Aanbeloven Systeemeisten voor GTA San Andreas : * Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) * Geheugen: 384(of meer) MB * DVD-speler: 16x DVD-ROM * Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Reageren
Dennismaster Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) ik heb gekeken maar alle systeem eisen zijn gewoon goed .?en hij is trouwens gewoon legaal Bewerkt: 20 november 2006 door Dennismaster Reageren
Velaro Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ik heb gekeken maar alle systeem eisen zijn gewoon goed .?en hij is trouwens gewoon legaal Ik denk dat het gewoon zal helpen als je hem even opnieuw installeert. Je savegames blijven automatisch bewaard, backuppen is dus niet nodig. Een directe oorzaak zou ik nou niet meteen vinden als dit niet zou werken. Reageren
Dennismaster Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) ik heb hem al opnieuw geinstalleerd,,maar nog steeds doet hij het niet .. Bewerkt: 21 november 2006 door Dennismaster Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Cd al schoon gemaakt? Luktdit niet? Check dan alles ff nog is PS: ik moet het ook altijd bij me zus op de comp spelen, Ik heb geen goede grafische kaart Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 ik denk dat gta niet je geluidskaart activeert of een van de bestanden is corrupt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.