-Badboy- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 En wat vinden jullie ervan De sig Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 'k vind hem vet alleen misschien iets teveel geblurt? Verder is hij mooi gemaakt... De text rechts boven is niet heel mooi... er zitten geen effects in. Ik vind hem niet geweldig... ook geen C4D... dus ik geef hem een 7/10 Reageren
-Badboy- Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 'k vind hem vet alleen misschien iets teveel geblurt? Verder is hij mooi gemaakt... De text rechts boven is niet heel mooi... er zitten geen effects in. Ik vind hem niet geweldig... ook geen C4D... dus ik geef hem een 7/10 Bedankt voor je rate Antonio. Er zitten wel effecten in hoor. Zoals Gradient mao, Photo Filter, Spatter enz.... Je hebt gelijk er zitten geen C4D in. Verder nog iemand die wil raten ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.