$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hallo mensen, bestaat er een mod waarmee het vrachtschip in SF (of iets dergelijks) bestuurbaar wordt? Lijkt me erg cool, dat je nog normaal over het schip kunt lopen maar ook hem kunt besturen. Hety maakt mij niet zxo uit hoe hij er uit ziet, als hij maar groot is en je erop kunt. (desnoods met jetpack) Thx! $NeoSyp$ Reageren
SWYV Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 vrachtschip met containers? er is geen mod ervoor maar er is wel een mod van de legervliegdekschip Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Het hoeft niet met containers erop te zijn hoor Gewoon een groot schip dat o[p een vrachtschip kan lijken Ik zou het zelf wel willen doen maar ik heb geen kaas gegeten van modellen... Reageren
Jarno Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Weet je zeker dat in je al je topics in het goede forum post $NeoSyp$ ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Ja. Waar moet dit anders? Modding help lijkt me niet, datr was het wel als ik vroeg: hoe maak ik een vrachtschip... PS: noem me maar gewoon NeoSyp hoor, of Neo Bewerkt: 20 november 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Jarno Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 NeoSyp deze fora zijn bedoelt voor het laten zien van eigen gemaakte tools. En aangezien hier geen moderator meer kijkt zeg ik het maar tegen je. >>> Door Matiscus: Ik kan niet overal tegelijk zijn vriend, en hou je moderator gedrag maar even wat achterwege! <<< Reageren
erterer0 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Op *Link verwijderd* zijn genoeg goede boten! Veel met ook een dek! >>> Door Matiscus: Gelieve geen links naar andere GTA sites te vermelden a.u.b. <<< Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Goed idee, erterer, maar helaas staat er op die site bij boten geen groot vrachtschip en de andere grote boten (ferries) doen het niet (de link) Reageren
SWYV Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 misschien kun jij de dff's van die containerschepen opzoeken met MED en daarmee een boot maken met behulp van originiele bootjes enz.. ik kan niet want heb zojuist GTA SA verwijderd Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Hmm... ja kan het proberen, thx Pausje. Ik post het resultaat zo wel. dus als ik het goedheb de dff van het bestaande vrachtschip overzetten naar een bestuurbare? Reageren
SWYV Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 om hem goed te werkend te krijgen moet jij ook de dummy's plaatsen enz.. of aanvragen op engelstalig gtaforums Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 en wat mag dat zijn? ik kan: mappen scripten textures veranderen Maar ik kan iet modellen! Reageren
erterer0 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Hee van dat vrachtschip is wel een goed idee, maar je zult hem dan op het dek moeten besturen, en volgensmij is er geen compleet vrachtschip... je zult verschillende files in een bestand moeten zetten en ze cikuur aan elkaar moeten krijgen... P.S. Wat is de ipl van de Los Santos docks? Bewerkt: 20 november 2006 door erterer0 Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ik zal eens voor je zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.