Damage Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Damage Vs .Antonio Onderwerp: Prince of Persia Soort design: Signature Size design: 400 x 120 Render: ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Wie durft ( Eerste post w00t ) >>> Door .Levi.: Welkom! <<< Bewerkt: 22 november 2006 door Damage
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik wil wel... eerst ff m'n battle afmaken
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) lol... Sorry .Levi. XD Veel succes .Antonio! >>> Door .Levi.: Geen probleem. .Antonio zijn bericht is namelijk wat onduidelijk waardoor jij dacht dat hij nog met een battle bezig was.<<< Bewerkt: 20 november 2006 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Op dit moment loopt er geen battle bij .Antonio. De laatste stemdag van zijn battle was op 17 november. Vanaf de 18e mag .Antonio opzoek naar een andere tegenstander of zelf een battle aanmaken. In dit geval heeft .Antonio als eerst het recht op een battle tegen Damage. Stel dat .Antonio nog wel een battle had lopen dan mocht .VíoLett,,:O wel de battle aangaan met Damage alleen is dit niet het geval.
Damage Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik stuur die van mij morgen in, Heb nu te veel hw om hem te make :S
Damage Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Mijn inzending ( Origineel ) Die van .Antonio Suc6 .Antonio Stemmen tot 24 november ( 2006 < Duuh... ) Bewerkt: 23 november 2006 door Damage
BigM Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 ik ga voor die van .antonio waarom : damage erg mooi gedaan maar die kwade blik van die warrior van .antonio vond ik toch wat meer special die van damage 89% die van .antonio 95% ik ga voor antonio Ps: damage mocht je verliezen komt dat omdat die van antonio iets beter is in mijn ogen maar die van jou is lang niet slecht
Damage Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Ok dus .Antonio heeft 1 stem >>> Door .levi.: Dit hoef je niet te melden, op het eind bekijk je de stemmen en degene die heeft gewonnen stuurt een pb volgens de regels voor een punt.<<< Bewerkt: 22 november 2006 door .Levi.
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik ga voor: Damage Simpelweg: Ik vind die van Damage iets mooier. Hij heeft een niet zo lelijke render, zoals je kunt zien heeft hij een stock gebruikt. De effects zijn ook erg mooi en dat vind ik bij die van .Antonio weer niet zo.
Damage Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Ok dus het staat nu 1-1 >>> Door .Levi.: Zoals ik in je vorige bericht heb gezet. Je hoeft niet de hele tijd te melden wat de stand is, dit komt neer op spam/postboost. Gelieve gewoon wachten totdat het stemmen is afgelopen. Degene die heeft gewonnen stuurt een pb.<<<^^ K zal het niet meer doen Bewerkt: 22 november 2006 door Damage
.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) *atoom bomb Bumb* Stemmen! Bewerkt: 23 november 2006 door .Antonio
Damage Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 *atoom bomb Bumb* Stemmen! A.U.B stem, anders moeten we verlengen
.Levi. Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Ik moet zeggen dat jullie beide erg je best hebben gedaan. Toch moet ik op iemand stemmen en mijn stem gaat naar Damage. Damage: Dat lichteffect vind ik goed gedaan, maar kan wel beter. De zwarte zijkanten vind ik niet echt op een mooie manier geplaatst, waardoor je nu niet echt een mooie kijk in je signature hebt weten te plaatsen. De zijkanten stralen wat saai uit, misschien dat je hiermee probeert te benadrukken dat het om het lichteffect gaat wat op je render schijnt, maar dan alsnog, probeer het wat lichter te maken. Het leidt mij namelijk iets te veel af. Ik zie dat je een effect hebt gebruikt, misschien motion blur waardoor het een beetje naar de zijkanten heen gaat, erg leuk gedaan. Volgens mij zie ik ook een lens flare bij dat felrode gedeelte. .Antonio: Zoals je nu wel weet heb ik niet op jou gestemd. Natuurlijk heb ik hier zo mijn redenen voor. Ten eerste vond ik de render er niet zo heel erg mooi uitzien, aan de zijkanten zie je namelijk dat het er niet echt smooth uitziet, had netter gekund. Ten tweede is jammer dat de render niet echt ingeblend is met de achtergrond. Doordat de render niet zo erg mooi is uitknipt en er een licht wit randje omheen zit, zie je niet echt veel diepte in het plaatje. De achtergrond met de kleuren rood en zwart kan op zich wel, alleen de C4D's hebben een wat rare blending optie gekregen. Doordat je zoveel effecten achter de render doet, zie je dat de render zelf niet echt goed uitgeknipt is, wat erg jammer is. De manier waarop je de C4D's hebt geplaatst, zijn zo slecht nog niet, alleen moet je proberen goed te oefenen hoe je de render het best kunt neerzetten en hoe in te blenden. Je hebt erg veel effecten gebruikt, leuk om te zien! Probeer je nu alleen iets meer te focussen op de manier hoe je ze gaat gebruiken en of het wel goed past naarmate je verder werkt met je signature.
Damage Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Wedstrijd is afgelope. Damage 2 - 1 .Antonio ^^ of heb ik het nou fout Ik stuur wel een pb naar .Levi.
Recommended Posts