gelebeer Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 hoe kun je je eigen muziek luisteren in een radio station, graag alles uitlegge.... Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 hoe kun je je eigen muziek luisteren in een radio station, graag alles uitlegge.... Hey gelebeer, Dat is helemaal niet zo moeilijk GTA San Andreas speelt een aantal formaten af namelijk: Mp3, Wma en OGG, andere bestanden speelt hij niet af. Het is niet lastig om ze in het spel te krijgen, je zoekt eerst de map User Tracks op die vind je zo: 'Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. In die map plaats je dus al je Mp3, Wma of OGG bestanden. Daarna start je je spel op, je gaat nu naar Options --> Soundoptions/settings. Je drukt daar op Scan User Track (files) dan worden de nummers in gescand in de San Andreas bestanden. Als je dan in de auto zit en je scrollt even over de radio zender lijst. Dan zul je de zender Usertrack Player tegenkomen die kun je instellingen in verschillende dingen radio en normaal, maar dat is niet zo van belang. Je kan dus gewoon je muziek lusiteren en dat onder het rijden. Het is dus niet erg lastig, als je nog vragen hebt stel je ze maar! Reageren
saric Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Nu ik heb alles gedaan wat jullie gezegt hebben maar ik hoor alleen maar reclame in mijn user tracks. Heb muziek in die map gezet en ook die scan gedaan;vervolgens naar user tracks gescrolt maar ik hoor alleen van die domme reclame? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Heb je dan niet iets verkeerd ingesteld?? [Zo meer info...] Gekopieerd uit een andere post van Typhoon: hoe kun je je eigen muziek luisteren in een radio station, graag alles uitlegge.... Hey gelebeer, Dat is helemaal niet zo moeilijk GTA San Andreas speelt een aantal formaten af namelijk: Mp3, Wma en OGG, andere bestanden speelt hij niet af. Het is niet lastig om ze in het spel te krijgen, je zoekt eerst de map User Tracks op die vind je zo: 'Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. In die map plaats je dus al je Mp3, Wma of OGG bestanden. Daarna start je je spel op, je gaat nu naar Options --> Soundoptions/settings. Je drukt daar op Scan User Track (files) dan worden de nummers in gescand in de San Andreas bestanden. Als je dan in de auto zit en je scrollt even over de radio zender lijst. Dan zul je de zender Usertrack Player tegenkomen die kun je instellingen in verschillende dingen radio en normaal, maar dat is niet zo van belang. Je kan dus gewoon je muziek lusiteren en dat onder het rijden. Het is dus niet erg lastig, als je nog vragen hebt stel je ze maar! Nog niet genoeg geïnformeerd? Je kan hier al je vragen stellen EDIT: Heb dit met zoekfunctie gezocht maar kwam blijkbaar op hetzelfde topic uit Bewerkt: 24 november 2006 door VWO-er Reageren
Jorair Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Dat kan, ook tussendoor je usertracks word soms reclame afgespeeld. Maar je moet niet vergeten dat je elke keer je san andreas opstart, je je usertracks opnieuw moet scannen. En anders heb je het inderdaad verkeert ingesteld , en moet je het nog eens proberen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ...Maar je moet niet vergeten dat je elke keer je san andreas opstart, je je usertracks opnieuw moet scannen. ... Dat is dus niet waar, gelukkig... Ik heb één keer alles toegevoegd én gescand, en nu doet hij het elke keer . Één keer scannen hoort dus genoeg te zijn voor altijd. Je kunt liedjes wel skippen met F5, maar ik weet niet of je zo ook reclame kunt skippen. Je zou het kunnen proberen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 om maar even toe te voegen, je kunt wel de reclame skippen. en raar genoeg heb ik ook het probleem van dat je elke keer opnieuw moet scannen, ookal staat auto-scan aan... Reageren
saric Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Ik hoor nog steeds alleen maar reclame. Maar hierboeven staat ergens dat je de users tracks bij option ook kunt veranderen van radio naar noramm.Wel het rare is da ik dat niet kan veranderen ;het blijft contine op radio staan. Reageren
Bling Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Ik hoor nog steeds alleen maar reclame.Maar hierboeven staat ergens dat je de users tracks bij option ook kunt veranderen van radio naar noramm.Wel het rare is da ik dat niet kan veranderen ;het blijft contine op radio staan. Dit hoor je gewoon te kunnen veranderen hoor, ga naar "Options --> Audio Setup --> User Tracks Options". Hier kun je de "Play Mode" wijzigen van "Radio" naar "Random". Ook kun je hier de usertracks even scannen door simpelweg in hetzelfde scherm op "Scan Usertracks" te klikken. Als je de post van Typhoon had gelezen (quote, in de post van $NeoSyp$) had je het ook wel kunnen begrijpen, maarja misschien heb je er overheen gelezen. Hieronder nog even een screen ter verduidelijking. Bewerkt: 24 november 2006 door Bling Reageren
Velaro Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Toevoeging: Iedereen zegt hier dat je moét scannen telkens dat je liedjes toevoegt, maar je moet eens naar je audio opties gaan. Ik dacht dat daar zoiets stond als 'automatic scan'. Schakel dit aan en hij scant automatisch (je hebt er geen hinder van). Reageren
saric Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik hoor nog steeds alleen maar reclame.Maar hierboeven staat ergens dat je de users tracks bij option ook kunt veranderen van radio naar noramm.Wel het rare is da ik dat niet kan veranderen ;het blijft contine op radio staan. Dit hoor je gewoon te kunnen veranderen hoor, ga naar "Options --> Audio Setup --> User Tracks Options". Hier kun je de "Play Mode" wijzigen van "Radio" naar "Random". Ook kun je hier de usertracks even scannen door simpelweg in hetzelfde scherm op "Scan Usertracks" te klikken. Als je de post van Typhoon had gelezen (quote, in de post van $NeoSyp$) had je het ook wel kunnen begrijpen, maarja misschien heb je er overheen gelezen. Hieronder nog even een screen ter verduidelijking. Zie dat is nu net het probleem.Als ik op die play mode druk dan blijft hij op radio staan.Het vernadert niet naar random en volgens mij is dat het probleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.