Jump to content

Derde oefening vliegles


kevin_tennis

Recommended Posts

Ik ben nu met de vlieslessen bezig, bij de derde les moet je opstijgen en door de ringen vliegen, dit is al een paar keer gelukt maar toch staat er dan 0% en failed. Wat doe ik verkeerd?

ps ik weet dat deze vraag al vaag voorbij is gekomen, maar daar is geen duidelijk antwoord op gekomen.

laats kevin

Link to comment
Delen op andere websites

denk het niet, bij tijd staat zelfs 0% dus er is iets fout maar wat.... moet je je rudder verplicht gebruiken?? of op een andere spiciale manier die bocht nemen??

laats kevin

Nee, je kunt het zonder rudder doen. Ik heb hem zelf met 1st person view (wijzigen met SELECT) gedaan, dan is het duidelijker om te zien of je hem haalt.

Na iedere rind ff op de radar / map kijken of de gele marken van de ring weg is, dan weet je zeker dat je hem gehad hebt.

Als je er 1 mist hoef je niet te draaiien en er alsnog doorheen gaan: dat kost te veel tijd en kun je beter overnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

gisteren een uur zitten vloeken omdat ik zelf niet kon opstijgen (zat altijd op L3 te rammen ipv R3 ... djeezis) en toen ik dat dan eenmaal doorhad heb ik al de missies gehaald op iets meer dan 30 minuten :puh:

first person view, en dan is het een makkie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...