Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 heb die op me gemakt gedaan en was er ruim door Reageren
*UzI MadnesS* Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 waar kun je precies die vlieglessen doen? :ph34r: Reageren
Ripper Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 krijg je zelf te horen hoort bij een misiie <_< Reageren
S 1888 R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Yo ik zit nu bij de 4e les, waar je eerst een cirkel moet maken en dan landen. De cirkel lukt wel, maar steeds als ik ga landen heb ik veel te veel vaart en kan ik nooit in dat roze rondje komen, terwijl ik de hele tijd op vierkantje druk. Ik heb geprobeerd om al af te gaan remmen bij de 1-na laatste ring, maar dan gaat ie nog te hard :S Iemand tips? Reageren
KraBoe Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Ey, bij de derde oefening als k wil opstijgen dan stijgt hij eventjes op en daarna gaat mijn moter haperen en val k op de grond:S zonder dat ik het eerste ringetje haal... wie weet wat dit is hoe kan k het verkomen?????? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 @S 1888 R: R3 indrukken om je landingsgestel uit te doen na de laatste corona. Dan remt hij ook al af. Daarna ver voor de circel proberen te landen en dan taxieen naar de circel. @KraBoe: R3 drukken om je landingsgestel in te trekken, anders kun je idd. geen vaart maken. Reageren
KraBoe Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 @S 1888 R: R3 indrukken om je landingsgestel uit te doen na de laatste corona. Dan remt hij ook al af. Daarna ver voor de circel proberen te landen en dan taxieen naar de circel.@KraBoe: R3 drukken om je landingsgestel in te trekken, anders kun je idd. geen vaart maken. thnx man Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Als hij even stijgt en dan stopt dan heb je hem in een stall getrokken, dan is de zwaartekracht groter dan het vermogen van de motor. Rustig stijgen, niet meteen die pook naar achteren hengsten! Reageren
doom Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik had eerst ook dat ik het niet wist. Maar toen ik naar anderen vlieg oefeningen ging kijken bleek dat ik de hele tijd mijn wielen niet introk dus dan pas kan je vaart maken zonder wielen met r3 dan lukt ie wel. Reageren
Mansonner Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 die derde missie lukt me echt niet, kwor er helemaal gek van al 100 keer geprobeerd en steeds lukt het niet grr :embarassed: Reageren
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Heb 2 uur gedaan over hele vliegbewijs.. :blink: 1 uur bezig met de 4e.. half uur bezig met de 3e.. :blink: Reageren
Joker Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb wel zilver bij beide, maar nog geen goud... Probeer gewoon vaart te maken en telkens opnieuw als je er een mist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.