Roennezz Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Type: Signature Stijl: Een beetje rommelig. Grootte: Maakt niet zo veel uit, rond de 400x150 Afbeelding: Rand: Het liefst een kleur uit de sig. Tekst: nr. 15 Vince Carter . Het liefst niet te opvallend. Extra: Het liefst een sig met Smudge, Filters en eventueel een klein beetje C4d. Als ik dit verkeerd heb gedaan, sorry daarvoor. Dit is pas de 1e keer dat ik een aanvraag doe namelijk Mvg, Roennezz
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: Roennezz Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. Eventuele reactie: Niet van toepassing. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img329.imageshack.us/img329/3838/roenzzlz6.jpg Grootte (in kB): 375x140 Grootte (in px): 96,5 kB (98.839 bytes) ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 21 november 2006 door -Matthijs-
.Levi. Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Pb ontvagen van Roennezz en topic titel plus beschrijving veranderd. Je kunt nu je aangevraagde signature in ontvangst nemen die door onze Graphics Team medewerker -Matthijs- is gemaakt.
Recommended Posts