M4X Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Onderwerp: Halo Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Die van mij komt na die van jouw
Jon-asses Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Nou moet ik je echt teleurstellen. Ik wil tegen jou... Ik weet het het is tegen jouw zin, maar ik snak naar een battle en jij bent een perfecte tegenstander. Het enigste positieve aan deze battle is dat ik ga afgaan, nouja mag ik? Edit : Mijn ontwerp is af!! Hier is hij : Alvast heel veel succes toegewenst, ik stuur ze nu op naar je. *Plakt er nog rap 4(!!!) PRIOR-zegels op.* Bewerkt: 20 november 2006 door Jon-asses
M4X Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Edit: Hier is m'n signature: Veel succes Jon-Asses Stemmen t/m 23 november Bewerkt: 20 november 2006 door M4X
.Levi. Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Mijn stem gaan naar Jon-asses. Ik heb deze keuze vooral gemaakt omdat ik de kleuren velen malen beter vind. De lichteffecten en de kleuren die je hebt gebruikt zijn ook niet verkeerd. ook oogt het allemaal erg goed. Je zou opzich nog wel even de "J" een lichtere kleur kunnen geven zodat het duidelijker is te zien. Op dit moment in de linkerkant zo leeg en donker, dat het wat saai is om naar het geheel te kijken. Verder, mijn complimenten voor de mooie effecten die je erin hebt gezet. M4X, ik heb niet op jou gestemd om een aantal redenen. Er zitten te veel effecten in die elkaar heel erg vloeken. De kleuren komen nu niet mooi overeen met de andere en de effecten lopen niet mooi in elkaar over. Je naam M4X is ook wat onduidelijk te zien. Probeer de render gewoon te laten zoals het is en hier geen raar effect aangeven. Het is op dit moment raar omdat het erg verschild met wat je op de achtergrond ziet. Gebruik dus niet te veel filters en andere effecten en mix ze vooral niet zomaar door elkaar. Probeer zorgvuldig de juiste kleuren te kiezen, de juiste effecten en probeer vooral de signature een lekkere kijk te geven. Volgende keer beter M4X.
.Levi. Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Battle verlengd vanwege de weinig stemmen die te vinden zijn in dit topic. Normaal gesproken wordt er alleen een battle verlengd als het gelijk staat, maar voor deze ene keer zodat M4X ook nog een eerlijke kans maakt wordt het verlengd met 1 dag. Dit is natuurlijk op aanvraag gedaan van Jon-asses. @Jon-asses: gelieve altijd een link naar het desbetreffende topic. En nu masaal STEMMEN iedereen!!!
Crankeye Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik stem op Jon-Asses, Deze sig is gewoon de beste, mooie effecten, mooi logo, het kleurengebruik is mooi. Misschien net nog iets te donker maar verder ERG mooi. Die van M4X is gewoon lelijk kleurengebruik, TE felle kleuren. Jon-Asses: 96% M4X: 52%
tiesto Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) mijn stem gaat naar jon-asses in mijn ogen is daar meer aan gedaan en het komt wat vetter over, het had alleen iets minder donker aan de rechter kan gemogen voor de rest is ie gruwelijk m4x heeft het ook zeker mooi gedaan maar ik vind die te lichte kleuren niet echt bij halo passe stem jon-asses Bewerkt: 25 november 2006 door tiesto
Thundercover Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik stem voor Jon-asses, want hij gebruikt de personage en de achtergrond als een geheel. Het loopt in elkaar over, het past bij elkaar Het enige minpunt is dat de afbeelding wat donker is. Die van M4X is ook mooi, maar die glanzende unit past niet bij de rest van de achtergrond. Wel vind ik dat glanzende mooi gemaakt. M4X: 75% Jon-asses: 85%
.Levi. Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Trotste winnaar Jon-asses, +1 punt en daarom ook gepromoveerd naar het ranking topic. Helaas voor M4X, geen winnaar maar gelukkig ook nog geen -1. Topic closed, rank updated.
Recommended Posts