Follow Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik speel met een vriend Halo online, en we bellen elkaar met skype, maar nu blijkt dat als we spelen, de verbinding verbreekt van mijn vriend, hij gaat uit het level en de belling met skype word geannuleerd. En op skype is hij gewoon nog online, en een andere vriend heeft hetmet een ander iemand, wat is het trukje om dit optelossen, graag zo snel mogelijk antwoord. Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Follow zo één twee drie zou ik geen oplossing weten voor dit probleem maar wel weet ik dat het te maken heeft met het aantal pakketjes (dus aantal MB's) dat een internet-verbinding kan verzenden per seconden. En dan kan het er toe lijden dat er pakketen (en in jouw geval dus de verbinding) niet aankomen. Of hier iets aan te doen is zou ik niet weten, maar dat het ergens te maken mee heeft dat is wel zeker. En ik duim toch op het feit dat je een te sloom internet hebt. Want online-gamen vraagt best wel veel pakketjes en als je dan ook nog eens gaat praten met iemand anders dan kan je in de problemen komen. Misschien is het handig dat je ons even verteld wat voor internet je hebt en wat voor snelheid je hebt. Deze snelheid kun je bijvoorbeeld testen op een onafhankelijke website zoals: 'www.speedtest.nl'. Of als ik het goed begrijp gaat het om een ander probleem: 'Je vriend ze verbinding verbreekt wanneer je gaat gamen'. Nou dat kan hetzelfde probleem wezen, maar dan andersom bijvoorbeeld dat hij te weinig pakketjes kan versturen en dat daardoor diverse pakketen niet aan komen. En dat kan natuurlijk lijden op het feit dat de verbinding verbreekt althans de verbinding voor het spel. Want je bent immers nog steeds met hem in contact door Skype. Ja dit is een lastig probleem waar je nog uren over door kunt praten, maar dat lijkt me niet zo praktisch. Ik wil eerst wel eens weten wat voor internet jij of hij heeft. Dan praten we wel weer verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.