Jump to content

gta2 vier levels?

Recommended Posts

Geplaatst:

in een bebaalde seq-editor (van een duitse site) staat dat het mogelijk is om 10 levels te maken! maar kan dat echt? (kom je niet in de problemen met bijv tekst-bestanden of audio?) waarom ik dit vraag: ik zou het namelijk erg fijn vinden als ik geen levels hoef te overschrijven. kan iemand mij meer info geven? _O_

Geplaatst:

Ik ken deze editor, en de schijnbare mogelijkheid om meer dan drie mainlevels was mij ook al opgevallen. Ik heb het echter nooit geprobeerd (daar ik nooit aan meer dan drie mainlevels tegelijk werk). Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dit enkele problemen oplevert. Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe de interface van het menu zich gedraagt als je een vierde level wilt selecteren.

Theoretisch gezien moet het overigens ook mogelijk zijn om bonuslevels als mainlevels in te stellen, maar ook dat heb ik nooit geprobeerd.

Wat ik wel heb gedaan, en wat ook werkt, is singleplayermappen als multiplayermappen instellen. Je maakt dan een multiplayerlevel met maar één player, en start het spel op zoals je een multiplayerspel start. Je kunt dan maar liefst 99 levels instellen. Het enige nadeel is dat je een Internetconnectie moet hebben, ook al ben je zelf de enige speler in het level.

Geplaatst:

nou bedankt voor je hulp! je kan volgens mij gewoon een menu-plaatje toevoegen, zodat je een vierde level kan selecteren. kan je eigelijk in het gxt-bestand lijnen toevoegen? (dan moet het mogelijk zijn) anyway, ik ga het gewoon proberen, wie weet hoe het uitpakt!

Geplaatst:

Cool. Ik denk dat ik m'n map ga over zetten dan. Kan je een link hier neer zetten of Pm'en waar ik die editor kan downloaden? :?

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij bestaat de site niet meer, maar ik zoek ff. EDIT: dit is hem (beetje onleesbaar maar je moet de sequense editor hebben).

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst:

Het moet wel haalbaar zijn om 10 levels te maken, maar ik ben benieuwd hoe je de bonuslevels gaat bewerken, aangezien die niet met de map-editor te openen zijn.

Geplaatst:

Hoe kom je daar nu bij? De bonuslevels zijn evenzogoed te bewerken als de mainlevels. Ik heb zelfs ergens een opzetje liggen om de bonuslevels om te bouwen tot multiplayerlevels.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...