DavyVL Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Hoe kan je je respect verhogen?? En hoeveel man kan je tegelijk recruteren, ik zit aan 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Je kan respect verhogen door missie's te doen groene outfits aan te doen en teratoria afpakken.En dus na mate je meer respect krijgt hoe meer mannen je kan recruteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DavyVL Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ja maar hoeveel kan je maximaal recruteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) ja maar hoeveel kan je maximaal recruteren lees hier over hoe respect te verhogen is. 7 bij max. respect. (al weet ik niet hoe je ze in een auto mee kunt nemen :-) ) Bewerkt: 11 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Als je in een auto stapt, dan stappen ze ook in. Maar om 7 tegelijk in een auto te krijgen, heb je wel een grote auto nodig :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Als je in een auto stapt, dan stappen ze ook in. Maar om 7 tegelijk in een auto te krijgen, heb je wel een grote auto nodig :rolleyes: Limousine. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 je hebt wel een grote bus nodig om ze mee te nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boke Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Hoe kan je je respect verhogen??En hoeveel man kan je tegelijk recruteren, ik zit aan 4 ik weet hoe je moet bij sweet een missie doen die doberman heet als je dat gedaan hebt veel oorlog maken en klaar :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ja maar hoeveel kan je maximaal recruteren lees hier over hoe respect te verhogen is. 7 bij max. respect. (al weet ik niet hoe je ze in een auto mee kunt nemen :-) ) ik heb maximum respect maar je kan er al 7 na 80 procent respect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.