jasper15 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 hallo die Z missie met dat helikoptertje lukt niet kan iemand hem voor me halen alvast bedankt GTASAsf8.b
BaasB Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) hallo die Z missie met dat helikoptertje lukt niet kan iemand hem voor me halenalvast bedankt Doe ik. EDIT: Ik heb de missie New Model Army voor je gehaald. Beloning: $7000 Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Je hebt alle missies van Zero uitgespeeld, je hebt er nu dus een 'asset' bij. Een asset is een dollartje, waar om de zoveel tijd geld bij komt (totdat het de limiet van $5000 bereikt). Als je tegen zo'n asset aanloopt, krijg je geld. Een asset staat op de plek waar eerst de missies van iemand waren (in dit geval de missies van Zero), maar die je nu uitgespeeld hebt. Ik heb voor de duidelijkheid even een screen gemaakt Nog veel succes en plezier toegewenst met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame onderaan deze post. GTASAsf8.b Bewerkt: 20 november 2006 door BaasB
Recommended Posts