yvea0 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik zat filmpjes te kijken op youtube, toen ik dit tegen kwam: Een persoon zat voor de tv, die na 1 sec weer weg was hier bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=J1AZkFIGM2A...ted&search= Ik weet niet zeker of het waar is, Maar nu over waarom ik the ring zeg In die film kwam een meisje uit de tv en vermoorde diegene die de band bekeek
yvea0 Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 De "The johnson house " Theorie klopt dus misschien, het spookt er... Het kan ook zijn dat het cj's moeder is!
Moonbeam Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Pure senstiezoekerij en onzin, dit is geen EE maar een slecht gemaakt filmpje, sorry dat ik het zeg. Mischien dat je dit in het onzinforum bij het ongeintopic kan posten.
Dx11 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 volgens mij is het wel echt, anders was er niet zo snel overheen gefilmd, en hij zij zelf dat hij het ook pas zag bij de opname... best wel creapy
yvea0 Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ik vond het filmpje aardig echt lijken
Dx11 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) hier mag best verder onderzoek naar gedaan worden, zoals allemaal filmpjes maken waarbij je snel langs de tv kijkt ofz, ik heb het gevoel dat dit best veel onrust gaat veroorzaken onder de "easter egg zoekers" op dit forum. ik denk wel dat je dit alleen ziet in een replay en niet normaal.. Bewerkt: 20 november 2006 door DX11
Moonbeam Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 En ik denk dat het een hoop gerammel met ijzerwerk bij de mods teweeg gaat brengen, maar wie weet. Moonbeam
SWYV Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ik ga nu GTA SA herinstalleren en dit grondig onderzoeken
VforV Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 * Maakt zich klaar om nog wat olie op het vuur te gooien. * Misschien is dit wel DE easter-egg die Rockstar bedoelde en die nog niemand gevonden heeft (buiten die filmmaker dan). Ik vind het ook best eng. De film vond ik niet zo eng, maar als er in San Andreas ook al meiden uit de TV komen.. Brrr
SWYV Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ik denk dat het niet echt is, ik ga tonen met screens enz... zodat jullie misschien meer opvalt wat ik denk - - - - maar het kan ook te maken hebben met de cursor van te mikken van wapen want daarmee kun jij misschien ook iets selecteren en dan meesleuren aldus uit TV
Dx11 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ik denk dat het niet echt is, ik ga tonen met screens enz... zodat jullie misschien meer opvalt wat ik denk - - - - maar het kan ook te maken hebben met de cursor van te mikken van wapen want daarmee kun jij misschien ook iets selecteren en dan meesleuren aldus uit TV als jij dit zo denkt, waarom maak jij dan niet ook even hetzelfde filmpje, waarbij er bij jou dus hetzelfde zou moeten gebeuren, zodat je je gelijk kan bewijzen.
SWYV Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 dat is mijn theorie, probeer maar zelf een theorie van maken ik blijf bij mijn theorie, ik heb zelf een filmpje van gemaakt en ik zie ook heel lichtjes maar niet zo duidelijk maar dan zie ik weer console, zwarte beeld van TV en donkere kant van gordijn
GTAVC Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ik vind swyv's theorie best wel mogelijk hoor want als ik zo kijk kan dat best
Bling Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik vind het opzich wel een goede theorie SWYV, alleen klopt dit niet helemaal in sommige opzichten. Volgens jouw theorie moet het hoofd (van het meisje) een deel van het gordijn zijn. Als je de film eerder op stop zet zie je echter dat dit niet helemaal klopt. Kijk naar mijn volgende screen: (* Klik voor vergroting *) Het hoofd van het meisje steekt boven de tv uit, en naar mijn weten bevindt zich niks op de tv wat deze vorm kan aantonen.
Recommended Posts