gta dylan Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ik heb eens zitten denken, ik heb een paar dagen geleden het spel fear gekocht. daar is ook een meisje en dat lijkt ook een beetje op dat van the ring. misschien als het filmpje echt is is het misschien daarvan afgeleid. ik weet niet uit welk jaar fear komt.
Mr.stickz Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) srry voor dubbelpost maar had geen ruimte meer over in de andere voor nog een foto ONTOPIC: in de 23ste seconde zie je nog nix foto1: en in de 24ste seconde zie haar opeens foto2: en as je zelf naar dat filmpje kijkt moet je maar es uitestten bij 23ste seconde (bij dat slomo stukje) moet je steeds op de play,pause knop drukke dan zie wat er gebeurd in de 23 en de 24ste seconde hij beweegt een heel stuk in 1 seconde maja het blijft een mysterie EDIT: dit zet iemand in zn comment: If you pause it and look closley you will see its taking a step forward but its stays like that, therefore, its been cut out from a picture of the grudge, or the ring and witht a little bit of photoshop pasted into that clip. FAKE. BRON:http://www.youtube.com/watch?v=J1AZkFIGM2A&mode=related&search=EDIT2: iemand zegt ook dat het een mod of glitch kan zijn Bewerkt: 14 februari 2007 door Brinkyboy009
michelIII Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 wel raar maar ik denk dat SWYV gelijk heef met wat hij op de eerste pagina segt
FakeFactory Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 lijkt me gewoon alma van f.e.a.r erin gepropt. niks easter egg..gewoon oplichting
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik weet niet wat ik er moet van denken. Het is wel best eng. Maar volgens mij is dat filmpje vervalst.
Jack89 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Die is vast wel vervalst. Hij geeft echt weinig info zodat mensen het niet na gaan doen om te kijken of het wel klopt.
Dastard Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Das gewon om aandacht te trekken waarom zou hij zichzelf filmen??(CJ)
Bling Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ik denk dat iedereen nu zijn zegje wel gedaan heeft, aangezien dit topic alweer 141 reacties heeft gekregen. De meeste reacties zijn dan ook van mensen die het niet geloven, en dit filmpje dus nep verklaren. Ik denk dat het daarom nu wel duidelijk is, aangezien we niet van ieder forumlid hoeven te horen dat dit filmpje nep is. Daarom lijkt het mij geen slecht plan om dit topic af te ronden met een slotje. Uit ervaring weet ik dat rusten zonder slotje in dit topic niet werkt, aangezien de meesten dat (helaas) toch zullen negeren, althans, dat bleek hier wel het geval te zijn. Indien je toch nog iets nuttigs toe wilt voegen aan dit topic, kun je mij daarvoor een PB sturen, zodat ik het topic eventueel weer open kan zetten voor nieuw discussiemateriaal. Maar tot die tijd:
Recommended Posts