SWYV Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ja bling ja omdat jij heel rap beweegt naar rechts met muis (camera) en dan opeens komt die en waar is nog zwarts bij die TV? ja de TV is juist onder die kop maar toch blijf ik verdacht te vinden van die youtube filmpje want - GTA SA is allang uit en niemand heeft ervan gemerkt - hoe komt dan dit vorm van meisje uit de TV als jij er meer dan 1miljoen keer geweest ben in dat huis en niks van gemerkt?
Dutchy3010 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 De theorie van SWYV is erg goed ( ). Het zou best waar kunnen zijn, maar het lijkt me inderdaad ook sterk, aangezien er heel wat mensen SA spelen. Daarnaast, fotomanipulatie is niet erg moeilijk, zo doen de meeste ook foto's van geesten en dergelijke maken. Het lijkt me dus niet waar, maar het zou best kunnen... EDIT: @ DX11: dat filmpje zou ook gemanipuleerd kunnen zijn...
Dx11 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) er is een 2e die het heeft meegemaakt! bewijs: Darrukin (1 week ago) holly shit its reali went and i checked it out holy fuck she scared the fuck outa me zie hier alle reacties Bewerkt: 21 november 2006 door DX11
Mb. Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Die Screens die SWYV laat zien heeft er niks mee te maken, bij de details van het filmpje stond ook rond 6 uur 's avonds Bewerkt: 21 november 2006 door Mb.
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Mijn theorie is dat het nep is, doordat het beeld zo snel draait heb je volgens mij niet echt door dat er wat framepjes missen. Kan ook aan mij liggen en dat dit een newbie opmerking is, maar als ik probeer wat frames vast te leggen krijg ik maar een 5tal verschillende, waar op 4 daadwerkelijk het meisje staat. In mijn newbieheid zou ik zeggen dat dat wel te manipuleren is. Alhier: Theorie is er om ontkracht te worden... Edit: Dat iemand zegt in de reacties dat hij/zij het ook heeft gehad wil nog niets zeggen. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik het heb gezien terwijl ik het nog niet eens heb geprobeerd... Bewerkt: 21 november 2006 door Preddy
Dx11 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Mijn theorie is dat het nep is, doordat het beeld zo snel draait heb je volgens mij niet echt door dat er wat framepjes missen. Kan ook aan mij liggen en dat dit een newbie opmerking is, maar als ik probeer wat frames vast te leggen krijg ik maar een 5tal verschillende, waar op 4 daadwerkelijk het meisje staat. In mijn newbieheid zou ik zeggen dat dat wel te manipuleren is.Alhier: >>> Door GTA-Sheep: Laat de afbeeldingen weg uit de quotes....dat maakt het topic zo lastig te lezen....<<< Theorie is er om ontkracht te worden... Edit: Dat iemand zegt in de reacties dat hij/zij het ook heeft gehad wil nog niets zeggen. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik het heb gezien terwijl ik het nog niet eens heb geprobeerd... dit klopt gewoon hoor op het 1e framepje zie je logischerwijs nog niks omdat ze net iets verder naar rechts staat, vergelijk maar met de 2e...
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik bedoel eigenlijk dat je volgens mij wel een 4-tal frames uit het filmpje zou kunnen nemen en daar wat zwarts op kalken, om vervolgens er weer in te plakken.
GTAVC Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) waarom is het volgens jouw een verwijzing naar the ring ik vind haar meer op dat meisje van F.E.A.R lijken ik vind haar meer op deze griet lijken vergelijk maar met de screens van preddy Bewerkt: 23 januari 2007 door GTAVC
Clowntje_93 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Jullie zijn gewoon te bang om het echt te vinden. Als het in het écht zou zijn, dan zou ik het niet geloven, maar dit is een spel en ze kan er best gewoon ingeprogammeerd zijn. Anders kan je net zo goed het meisje in F.E.A.R. nep noemen. Waarom doen mensen dit toch telkens, proberen te bewijzen dat het niet echt is, net als bij Leatherface, alias The Panopticon Killer. Jullie praten erover alsof het allemaal echt is enzo maar het zou best kunnen!
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Zeg het me als ik het fout heb, maar dat zwarte lijkt op zijn wapen... Het lijkt me niet een mod, want wie plaatst er nou een zwarte vlek in het spel EDIT: Het lijkt me lastig om bij elke frame bij precies dezelfde plek een zwarte vlek te leggen EDIT 2: dat wapen gedoe, klopt volgens mij niet, heb hem iets beter bekenen Bewerkt: 21 november 2006 door yvea0
GTA-Sheep Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Jullie zijn gewoon te bang om het echt te vinden. Als het in het écht zou zijn, dan zou ik het niet geloven, maar dit is een spel en ze kan er best gewoon ingeprogammeerd zijn. Anders kan je net zo goed het meisje in F.E.A.R. nep noemen. Waarom doen mensen dit toch telkens, proberen te bewijzen dat het niet echt is, net als bij Leatherface, alias The Panopticon Killer. Jullie praten erover alsof het allemaal echt is enzo maar het zou best kunnen! We doen dit volgens het aloude principe "wie eist bewijst". Want anders roep ik morgen gewoon dat ik een rennende roze pinquin in Grove Street zag en moeten jullie me dus allemaal geloven. En dat werkt natuurlijk niet. Als iemand een stelling heeft moet hij/zij dit bewijzen......
gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ik vind die muziek cool. ik moest ook goed kijken maar op het einde zag ik het vaag. ik denk dat het echt is. want zoiets kan je moeilijk vervalsen. maar wat gaan we nu doen?
Clowntje_93 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ja, dat is waar, GTA Sheep. Maar ik vind dit overduidelijk bewijs dat dit echt is. Ik ga het zelf nu ook proberen, ik edit wel als ik het ook zag.
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) EDIT:Het lijkt me lastig om bij elke frame bij precies dezelfde plek een zwarte vlek te leggen Lijkt mij inderdaad ook lastig, maar ik baseer het eigenlijk op dat ik denk dat er niet veel frames zijn om dit op te zetten. Je zou het namelijk opvallend kunnen noemen dat het bij een bepaalde bewegingssnelheid gebeurt. Hoe sneller je beweegt hoe meer een frame van zijn voorganger verschilt. Als ik het goed heb zijn er maar 4 frames die daadwerkelijk de figuur bevat, en die zijn tevens niet exact hetzelfde. Vergelijk screen 2 maar eens met screen 5, ze heeft ineens voeten/benen. Bewerkt: 21 november 2006 door Preddy
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) EDIT:Het lijkt me lastig om bij elke frame bij precies dezelfde plek een zwarte vlek te leggen Lijkt mij inderdaad ook lastig, maar ik baseer het eigenlijk op dat ik denk dat er niet veel frames zijn om dit op te zetten. Je zou het namelijk opvallend kunnen noemen dat het bij een bepaalde bewegingssnelheid gebeurt. Hoe sneller je beweegt hoe meer een frame van zijn voorganger verschilt. Als ik het goed heb zijn er maar 4 frames die daadwerkelijk de figuur bevat, en die zijn tevens niet exact hetzelfde. Vergelijk screen 2 maar eens met screen 5, ze heeft ineens voeten/benen. Misschien stapte ze bij 2 uit de tv en kwam ze bij 5 naar voren lopen.. Het kan wel waar zijn, Want zeg nou zelf: Wij besteden nooit aandacht aan de tv, ik kom altijd naar binnen om op te slaan of om camera te halen.. Bewerkt: 21 november 2006 door yvea0
Recommended Posts