gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 we moeten 2 dingen weten... 1.hoe laat is het in het spel. 2.welke dag is het in het spel? het is iets zwart voor de tv.
gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 rond 6 uur...bedankt. en weet je ook welke dag het was?
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 rond 6 uur...bedankt.en weet je ook welke dag het was? Nee sorry
gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 dus je hebt het filmpje ergens gevonden. heb je het al zelf geprobeert?zo ja:werkte het? ik weet niet hoe we dit zullen oplossen.
Clowntje_93 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik heb het geprobeerd, vlak na de Big Smoke missie, dus dat is geloof ik op een maandag, ik weet niet op wat voor dag je begint. Maar ja, ik heb na de Big Smoke missie dus opgeslagen en toen was het rond middernacht(creepy) en ik bleef maar rondkijken en bewoog die muis alle kanten op toen plots.... .... Ik niets kon vinden en er maar mee kapte. Ik zag echt helemaal niets, alleen die tv en die playstation maar er kwam geen F.E.A.R. of The Ring meisje uit. Wat mij betreft is ie ontkracht maar ik kan wel nog een keer gaan kijken. Ik stond achter die bank, precies op de plek van het filmpje, maar ik zag echt niets dat er maar op leek. Bewerkt: 21 november 2006 door wakkiegeslacht
gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) misschien in die er op dinsdag of op woensdag of... en die kan er ook op alle uren zijn ofzo. we hebben meer duidelijkheid nodig over dat filmpje. Bewerkt: 21 november 2006 door gta dylan
Lantyz Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Maar ik vind dit overduidelijk bewijs dat dit echt is. We leven in een tijd waarin afbeeldingen en filmpjes zonder al teveel moeite te manipuleren zijn. Het is zo gemakkelijk om een gerucht in de wereld te helpen. Alles wat je nodig hebt is iets dat mensen graag willen geloven, de juiste kennis van Photoshop ed, een mooi verhaal en hoppa, er zit weer een hele lading bibberende mensen op Mount Chiliad op zoek naar Bigfoot. Er is ook zat 'overduidelijk' bewijs voor Bigfoot en de Panopticon Killer, maar toch is er niemand kan aantonen waar en wanneer ze verschijnen. Er is maar één manier om een easter egg rotsvast te bewijzen: Laten weten hoe anderen hem zelf op kunnen zoeken. Tot het moment dat iemand me uitlegt hoe ik meisjes uit CJ's televisie kan laten klimmen, is dit voor mij je reinste flauwekul.
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 We zouden dit topic nog verder kunnen bespreken, Ik wil weten wat dit betekent
Jozz Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 We zouden dit topic nog verder kunnen bespreken, Ik wil weten wat dit betekent euh, volgens mij was the ring toen nog niet uit toen gta sa kwam op de pc, en f.e.a.r toch ook niet?
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) De film 'The Ring' was al wel uit, de Amerikaanse versie al bijna 2 jaar. Zie alhier op ImdB. Deze versie een ripperderip van Ring(u), die uit '98 stamt. Overigens heb ik ook wel eens gelezen dat de Biowaste Put vergeleken werd met de put uit deze films. In dat opzicht is het vergelijken van het meisje met die uit The Ring nog niet eens zo gek. Over F.E.A.R., deze was inderdaad nog niet uit toen SA kwam. Het spel was een release van dit jaar. Bewerkt: 21 november 2006 door Preddy
MrKooKie Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Of het is iemand die voor op straat loopt, en dat je die door de muur heen ziet.
gta dylan Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 iemand die op minder dan een seconde voorbij een raam stapt? en stilstaat? nee:er is iets met dat huis. we 'moeten' weten welke dag het is in het spel. en de tijd.als we dat hebben helpt dat ons al wat.
Dx11 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 We zouden dit topic nog verder kunnen bespreken, Ik wil weten wat dit betekent euh, volgens mij was the ring toen nog niet uit toen gta sa kwam op de pc, en f.e.a.r toch ook niet? daar heeft waarschijnlijk nog niemand aan gedacht! slim, ik weet de tijden van de films niet maar de ring was toen wel uit dachtik hoor. het zou trouwens ook de moeder van cj kunnen zijn.
Jorair Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Volgens mij is het ook wel nep hoor. Het kan gewoon een bugje zijn. Of het filmpje is bewerkt. Het kan zijn dat de makers het erin hebben gezet, maar daar is volgens mij maar 3% kans voor. Maar zoals GTA-sheep ongeveer zei: Wie ben ik om dit te kunnen zeggen zonder dat ik het zelf heb uitgeprobeerd.
Recommended Posts