Jump to content

The ring verwijzing

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was dus zo die plaatjes heel gefascineerd aant bekijke, me psp nog aan hoor ik Vic in ene prate, HOLY **** k schrok me de plurus...

nou benk beswel een beetje watje wat horror betreft hoor...

• Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• yvea0

12

• gta dylan

12

• Dx11

12

• Preddy

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb het net zelf even geprobeert en het werkte niet.

maar het was donker in het spel.

ik zal het op een andere keer eerst proberen als het licht is in het spel.

Geplaatst:

dat was eng, ik schrok me dood toen ik dat geluid hoorde van dat meisje. Ik ben nu al wat gekalmeerd(ik kan hier niet zo goed tegen, ik ben niet echt een horrorfan) maar ik heb dernet een onderzoek gedaan, maar ik zag helemaal niets. Ik denk zelf dat het filmpje bewerkt is ofzo(dus nep) maar als dat niet het geval is kan het Easteregg zijn of het kan ook iets anders zijn...... :?

Geplaatst:
ik was dus zo die plaatjes heel gefascineerd aant bekijke, me psp nog aan hoor ik Vic in ene prate, HOLY **** k schrok me de plurus...

nou benk beswel een beetje watje wat horror betreft hoor...

Ik ook, ik denk dat iedereen dat wel heeft ;)

Maar dit is denk ik ff offtopic,

Laten we verder bespreken ;)

Geplaatst:

Ik denk dat dit gewoon een gemodde versie van SA is. Je kunt gemakkelijk een model maken wat op een eng meisje lijkt en vervolgens helemaal zwart maken en ingame plaatsen. Ik denk dat ik dit zelf ook ga proberen :puh: . Kijken of het op elkaar lijkt ;) . Ik ga er zaterdag aan werken.

Geplaatst:

hier kan je uren werk voor hebben en het maakt tog niet uit. Of het nou echt of nep is het ziet er gewoon grappig uit, als het een grap is zijn veel mensen er in getrapt :D

Geplaatst:

als het in de game zit moet er toch een texture voor zijn, zo is dat misterie van bigfoot en panopticankiller toch ook bewezen dat het fake is.

Geplaatst:

Misschien is het wel geen meisje maar misschien is het Brian , de broer van CJ die niet meer leeft?

Geplaatst:

Volgens mij is het fake. Ik heb zelf ook geprobeert dit op te nemen. Hetvolgende heb ik geprobeert:

• Om 6 uur AM/PM mikken met de dual guns.
  • Zonder dual guns kijken.
  • Ik heb dit niet aleen in the Jonson house geprobeert, maar ook in 4 andere savehouse's.

En het is me niet gelukt. Ik had het opgenomen met Fraps. De filmpjes zijn te groot om te uploaden (~120MB/per filmpje). Tevens is het erg makkelijk om na te maken. Je importeerd gewoon de console en maakt een zwart vaage figuur. Dan neem je het op, en dan ga je weer op dezelfde plaats staan maar dan met de originele model. En voegt die 2 filmpjes samen. Dat is mijn terorie. Binnenkort zal ik iets gelijkaardigs proberen te maken. Als dat filmpje echt zou zijn, zou het hardcoded in de EXE zitten of diep in de SCM code van San Andreas zitten.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Het is ook heus echt. Iedereen die is in dat huis zo vaak geweest, en dan komt iemand er 2 jaar later achter dat er een meisje uit de TV komt?

Geplaatst:

Iedereen is wel 100keer ofzo in die savehouse geweest maar daar ga je niet naar de TV kjken dus het kan dat het bestaat.

enne jullie zeggen dat jullie de textures van bigfoot/leatherface niet konden vinden nou misshien is dat bij elke "grote" EE zo dat ie hardcoded EXE is offe heel diep in gta3.nogwat.

Geplaatst:
Iedereen is wel 100keer ofzo in die savehouse geweest maar daar ga je niet naar de TV kjken dus het kan dat het bestaat.

enne jullie zeggen dat jullie de textures van bigfoot/leatherface niet konden vinden nou misshien is dat bij elke "grote" EE zo dat ie hardcoded EXE is offe heel diep in gta3.nogwat.

Voor de zoveelste keer:

Rockstar Games heeft bevestigt dat ze GEEN onrealistische dingen in GTA San Andreas hebben geplaatst zoals UFO's of Big Foot. Verder kan hij er niet eens inzitten, want dan moet er een texture zitten in de gta3.img file..

Geplaatst:

Voor de zoveelste keer:

Rockstar Games heeft bevestigt dat ze GEEN onrealistische dingen in GTA San Andreas hebben geplaatst zoals UFO's of Big Foot. Verder kan hij er niet eens inzitten, want dan moet er een texture zitten in de gta3.img file..

maarrr, misschien is er voor de speciale textures, zoals bijv dat meisje, wel een speciaal img bestandje, wat je als gta gebruiker niet kan vinden, wat dus heel goed verborgen is, in een ander bestandje.
Geplaatst:

Dit is 100% NEPPE SHIT want als er iemand nu pas achter komt na 2 jaar en nog niks op andere forums hierover gevonde is, is dit dus nep ik denk nou ook wel langzamerhand dat we alle easer-eggs wel hebbe gevonden. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...