Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Je hebt gelijk, het is gewoon nep. Dit hoeft nog geen mod te zijn, het kan ook een gemaakt filmpje zijn door een professional. Filmpjes maken met allemaal rare dingen erin gaat steeds makkelijker. Bewerkt: 26 november 2006 door Thomas Crown
BigM Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 WTF ECHT ENG zeker wel een EE als hij echt is teminste of de speler is behekst
PB_soldier Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 dat is wel allemaal leuk en aardig maar waarom zou iemand in godsnaam een filmpje bewerken met iets uit de ring. er zijn namelijk al andere verwijzingen naar de ring dus waarom deze niet. en wat die texture betreft het kan tog zijn dat het gewoon in de tijd is ingeschreven dat ze standaard van 6 tot 7 uur ofzo er staat. jullie denken allemaal teveel door. waarom zou het niet echt kunnen zijn?
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Er zijn zat lieden die er lol in zien screens en filmpjes te manipuleren om aandacht te krijgen. Zo zwerven er ook filmpjes van Big Foot en de Panopticon Killer rond. Als je met 'andere verwijzigingen' de biowaste put bedoelt, dan is het discutabel dat dit iets met de film te maken heeft. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat Sadako tussen chemisch afval dreef. jullie denken allemaal teveel door. waarom zou het niet echt kunnen zijn? Omdat de enige melding van deze easter egg na twee jaar een krakkemikkig filmpje van een paar frames is..?
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Er zijn zat lieden die er lol in zien screens en filmpjes te manipuleren om aandacht te krijgen. Zo zwerven er ook filmpjes van Big Foot en de Panopticon Killer rond.Als je met 'andere verwijzigingen' de biowaste put bedoelt, dan is het discutabel dat dit iets met de film te maken heeft. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat Sadako tussen chemisch afval dreef. jullie denken allemaal teveel door. waarom zou het niet echt kunnen zijn? Omdat de enige melding van deze easter egg na twee jaar een krakkemikkig filmpje van een paar frames is..? dan kan je net zogoed het easter egg forum sluiten, alles wat nog komt is dan toch 2 jaar later pas gevonden.
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 dan kan je net zogoed het easter egg forum sluiten, alles wat nog komt is dan toch 2 jaar later pas gevonden. Mag ik deze woorden als referentie gebruiken? Ik denk inderdaad dat het EE forum zijn beste tijd gehad heeft. Er zullen ongetwijfeld nog wel kleine geintjes te vinden zijn, maar de grotere easter eggs zijn al lang en breed gevonden.
Proximitus Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 logisch dat niet iedereen dat wijf uit de tv ziet komen, je moet er eerst de band voor hebben bekeken. wedden dat de maker van eht filmpje allang dood is, met zo'n heel raar uitgerekt gezicht?
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Hahaha, puntje voor Proximitus. Hier is overigens een screen van de bewuste 'The ring' put te vinden. Zo heel veel heeft hij nu ook weer niet weg van de put uit Ring. Ik denk eerder dat het bedoeld is om de suggestie te wekken dat er biologische troep in Sprunk (waarvan de fabriek voor de put staat) verwerkt wordt.
Cabron Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 mijn monitor is een beetje kapot dus hij staat altijd licht maar volgensmij zit er op de muur achter de tv een vlek wat het 'hoofd' zou moeten zijn.
Dwayne Forge Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik heb het ook ff onderzocht maar ik vond ook niks... Maar bij de reacties bij dat filmpjes op YouTube zeggen mensen dat ze hetzelfde hebben gezien. Of het is een grote grap of het is waar ?.
Preddy Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik denk dat we het het best bij een grap kunnen houden. Het werkt eigenlijk net zoals Nessie (monster van Loch Ness), één iemand is er ooit eens mee begonnen, meerdere mensen zeggen hem/haar gezien te hebben alleen is er tot nu toe nog steeds geen onomstotelijk bewijs gekomen voor het bestaan ervan.
Dwayne Forge Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Over dat lochness monster waren er 2 mensen die hebben zo iets geizen was op Dicovery.
Moonbeam Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Over dat lochness monster waren er 2 mensen die hebben zo iets geizen was op Dicovery. En dat bewijst..? Iedereen kan dat wel zeggen, nietwaar?
ChzN. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik vind dat filmpje best wel cool Het kan echt zijn, majaa iedereen heeft zo zijn eige theorie over dit Zelf geloof ik het niet egt maar ziet er best lollig uit Laterz ChzN.
Dwayne Forge Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Over dat loch ness monster waren er 2 mensen die hebben zo iets geizen was op Dicovery. En dat bewijst..? Iedereen kan dat wel zeggen, nietwaar? Ja ik geloof het ook niet van dat LOCHNESS monster... maar van die Ring meisje twijfel ik wel een beetje. Bewerkt: 8 december 2006 door Online.
Recommended Posts