Jump to content

The ring verwijzing

Recommended Posts

Geplaatst:

meestal ga ik met andere theorien mee, maar nu heb ik een eigen die misschien bewijst dat het echt nep is.

als je wel eens s'avonds/'s nachts/ 's ochtendsvroeg in je huis loopt is het in bepaalde hoeken heel donker , je ziet er niks.

als je dan een deel daarvan veranderd met brightness, en je houdt een stukje donker kan je er heel gemakkelijk een vorm uit maken. Zou dit kunnen of is dit ee nachterlijke theorie ?

• Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• yvea0

12

• gta dylan

12

• Dx11

12

• Preddy

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
meestal ga ik met andere theorien mee, maar nu heb ik een eigen die misschien bewijst dat het echt nep is.

als je wel eens s'avonds/'s nachts/ 's ochtendsvroeg in je huis loopt is het in bepaalde hoeken heel donker , je ziet er niks.

als je dan een deel daarvan veranderd met brightness, en je houdt een stukje donker kan je er heel gemakkelijk een vorm uit maken. Zou dit kunnen of is dit ee nachterlijke theorie ?

Ja dat is wel een goeien theorie je kan wel eens gelijk hebben.

Geplaatst:

ik denk ook dat het fake is.

er zijn inderdaad donkere plekken in dat huis.

ze kunnen ook geknoeid hebben met het filmpje.

het is dus fake denk ik.

Geplaatst:
Ik wil gewoon niet geloven dat hij fake is, hij is echt cool dat filmpje 8)

Ja dat wel ja mooi gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

als het er echt is, zou het me niks verbazen, denk maar aan de andere Ring verwijzingen: Biowaste Put en de ladder tegen die lantaarnpaal

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:
als het er echt is, zou het me niks verbazen, denk maar aan de andere Ring verwijzingen: Biowaste Put en de ladder tegen die lantaarnpaal
maar in the ring stond een ladder tegen een muur... maar waar staat dan een ladder tegen een lantaarnpaal? (screen)?
Geplaatst:
maar in the ring stond een ladder tegen een muur... maar waar staat dan een ladder tegen een lantaarnpaal? (screen)?

Even voor je gezocht en ik kwam bij deze post van JuJu uit. Het plaatje staat in zijn bijlage.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een ATI 9600 Pro, en als mijn pc koud is gaan alle programma's die directx gebruiken de mist in. GTA is op de een of andere manier hier erg gevoelig voor, soms moet ik 10 minuten wachten voordat ik GTA kan spelen. Afhankelijk van hoe warm het is gaat gta meer of minder de mist in. Soms heel subtiel, laatst had ik een hele grote punt die uit alle auto's kwam, en opeens was hij weer weg. Ik vind dit filmpje erg lijken op wat ik soms heb met een koude pc.

Hier mijn theorie, de maker van dit filmpje was oprecht verbaasd over een stupide bug in zijn videokaart.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga eens effe kijke ik heb opgeslagen sochtens savond en smiddags effe kijke bij allemaal :)

Nee niks gevonden denk dat het fake is. :*D

Bewerkt: door wijst
Geplaatst:

Ik dacht eerst dat het een 2e player zou kunnen zijn (Als je met 2 spelers speelt).

Daar ben ik echter op teruggekomen, toen ik bedacht dat de bewuste 'persoon' de grootte van

een 10 jarig kind heeft, en dat is bij een player 2 niet zo.

Geplaatst:

lol, ik schrok mezelf een beroerte!

ik zag het pas in slo-mo

maarja ieders zijn eigen mening

Geplaatst:

Is het niet erg toevallig dat er juist nu een filmpje van werd gemaakt, toen hij het zag??

Volgens mij is het gewoon een bug, naar zeker geen verwijzing. Of het is nep.

Geplaatst:

een zwart figuurtje als die is wel mogelijk te maken, het kan heel goed nep zijn.

Natuurlijk kan het ook een bug zijn ofzo

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...