kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik dacht eerst dat het een 2e player zou kunnen zijn (Als je met 2 spelers speelt).Daar ben ik echter op teruggekomen, toen ik bedacht dat de bewuste 'persoon' de grootte van een 10 jarig kind heeft, en dat is bij een player 2 niet zo. Misschien kan het wel door een mod!
Ophion Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik dacht eerst dat het een 2e player zou kunnen zijn (Als je met 2 spelers speelt). Daar ben ik echter op teruggekomen, toen ik bedacht dat de bewuste 'persoon' de grootte van een 10 jarig kind heeft, en dat is bij een player 2 niet zo. Misschien kan het wel door een mod! of dat je als je met 2 players speelt dat de 1 op zijn hurken gaat
()_SuperColt_() Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb het zelf ook geprobeerd:Tijdens dag en nacht Nix gezien Dus ik denk dat het filmpje fake is
Suburban Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Is het niet erg toevallig dat er juist nu een filmpje van werd gemaakt, toen hij het zag?? Volgens mij is het gewoon een bug, naar zeker geen verwijzing. Of het is nep. of daar heb je een punt of het is iemand die gewoon iets anders wou proberen maar dit er toevallig tussen zat
tiesto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) en is het ook niemand opgevallen dat cj geen wapen/armor icoontje heeft, en ook geen geld ik denk ook dat het nep is want misschien was het inderdaad wel multiplayer op de ps2 en dat daarom de icoonjtes zijn weggehaald en dat er dan iemand anders is gaan zitten ofzo en dat deze gast is gaan draaien met ze camera Bewerkt: 6 januari 2007 door tiesto
Dx11 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) en is het ook niemand opgevallen dat cj geen wapen/armor icoontje heeft, en ook geen geldik denk ook dat het nep is want misschien was het inderdaad wel multiplayer op de ps2 en dat daarom de icoonjtes zijn weggehaald en dat er dan iemand anders is gaan zitten ofzo en dat deze gast is gaan draaien met ze camera die dingen kan je uitzetten in het opties menu, en het is geen multiplayer anders zie je zon levensbalkje boven "dat meisje" en daarbij, het filmpje is volgens mij een replay, daar zie je die icoontjes ook niet. edit: het zal toch wel geen replay zijn want dan zie je dat linksboven in beeld staan toch? hij zal de icoontjes wel uitgezet hebben, qoute van de maker: It was around 6pm. I didn't do anything, it was just after I saved a game, in the first CJ's safe place (mom's house). The only thing different than usual is that I was recording the game, because I never saw her before Bewerkt: 6 januari 2007 door DX11
Suburban Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 It was around 6pm. I didn't do anything, it was just after I saved a game, in the first CJ's safe place (mom's house). The only thing different than usual is that I was recording the game, because I never saw her before hij gaat pas filmen als hij haar ziet ? in dat filmpje is ze meteen weer weg. Erg toevallig eigenlijk....
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Hier waren we toch eigenlijk al achter? Het filmpje is fake, dat wisten we al op de eerste pagina
gta dylan Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 het filmpje is fake. die gast die dat gemaakt heeft is gewoon een flauwe grappenmaker. hoeveel mensen hebben geprobeert dat meisje te vinden?...eum... veel! als niemand het heeft gevonden en hij is de enige die het gevonden heeft. dan klopt er iets niet.het filmpje is fake! (ik wil hier niet als een moderator klinken)
Steel Dogg Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) en je kan toch niet op exact dat moment filmen dat vindt ik anders wel heel knap hij heeft denk ik goeie bewerkprogramma's voor video's Bewerkt: 16 januari 2007 door gangstabadboys
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 en je kan toch niet op exact dat moment filmen dat vindt ik anders wel heel knap hij heeft denk ik goeie bewerkprogramma's voor video's Het kan in replay zijn, maargoed. BUSTED
Fireman Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Rustig maar ik ben terug. Dit vond ik eigenlijk wel een mooi filmpje, nog overduidelijk nep maar wel leuk om te zien, beter dan de anderen, en orgineel.
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Heel eng, Als het een edit is heel mooi gemaakt. Dat spook kan opzich CJ's moeder zijn. (Het mooiste vondt ik de zwarte rookwolkjes rond het spook)
Dx11 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik zag gister op een site een lijst met gta san andreas secrets, het was weliswaar engels maar het stond allemaal zo van: EE: there are no easter eggs up here go away, LOCATION: on top of bridge above san fierro enz enz enz snappie? maar wat er ook tussen stond was dit: EE: CJ's mom's ghost, LOCATION: The Johnsons house... dus blijkbaar weten meer mensen het?
Recommended Posts